Hlavní navigace

Data: Na českého Survivora se nejvíc dívaly mladé ženy

19. 1. 2022

Sdílet

Survivor Autor: TV Nova

Divačky ve věku od 15 do 34 let mají největší zájem o česko-slovenskou reality show Survivor, kterou od úterý 18. ledna vysílá televize Nova. Pořad natáčený v Dominikánské republice sleduje soupeření dvou týmů, které musí plnit úkoly v tropických podmínkách. Podle dat z elektronického měření sledovanosti se na premiéru dívalo 53,81 procenta žen v uvedené věkové skupině. Survivor byl rovněž nejsledovanějším pořadem večera u diváků ve věku 15 až 54 let, tam dosáhl podílu 30,81 procenta. Celkem se na Survivora dívalo 650 tisíc lidí.

Nejvyšší počet diváků v úterý večer přilákaly dva díly seriálu Slunečná na televizi Prima. Každý si zapnulo přes 1,2 milionu lidí starších 15 let. Podíl na sledovanosti byl 31, resp. 33 procent, u mladších diváků však vedl Survivor.

Elektronické měření sledovanosti zajišťuje pro Asociaci televizních organizací agentura Nielsen Admosphere. Údaje jsou platné k 19. lednu.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 1. 2022 0:38

    XYZ

    Taková dlouhá táhlá dovolená točená a stříhaná stylem home video. Nuda na začátku, prostředek jsem už nedal a konec, na který jsem nechtě přepnul, jsem měl pocit, že snad ještě reprízují začátek a nebo se ještě nic nestalo. Můj první dojem byl: skauti z města jedou na výlet k moři a podivný moderátor jim to komentuje. Boj o přežití s plnou výbavou, co to je? Jsem zvědav na sledovanost v dalších dílech, pro mě tato show již skončila.

  • 20. 1. 2022 20:58

    TicToc

    Co to je za kec? Zaprve, original je americky. Zadruhe, ceske zpracovani je naprosto tragicke. Totalne zabity jinak luxusni format.

  • 19. 1. 2022 20:48

    wm6x

    No musím uznat že TV NOVA po letech opět uvedla kvalitní formát který se téměř rovná svoji francouzské předloze. Chtělo by to více takových

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).