Streamovací služba Max se v létě letošního roku znovu přejmenuje. Z rozhodnutí majitele se vrátí k původní značce HBO Max, kterou používala před spojením s firmou Discovery.
Americká společnost Warner Bros. Discovery v tiskové zprávě zdůraznila, že její konkurenti se snaží nabízet čím dál víc obsahu, zatímco její produkt upřednostňuje kvalitu. „Žádná značka to nedokázala lépe a konzistentněji než HBO za více než 50 let své existence,“ vysvětlila návrat k předešlému názvu z roku 2020.
Původní seriály HBO jako Bílý lotos nebo The Last of Us patří na streamovací platformě Max k nejsledovanějším pořadům. Firma přiznala, že „upozadila žánry, o které byl menší zájem“. Podle amerických novinářů nedávno odstranila spoustu reality show z rodiny televizních kanálů společnosti Discovery.
„Návrat ke značce HBO Max má službu posunout dál a zdůraznit její jedinečnost. Zároveň ukazuje, že Warner Bros. Discovery je ochotná pružně upravovat svou strategii podle potřeb diváků,“ zdůvodnila společnost změnu svého postoje sotva dva roky poté, co mohutně prosazovala pouze značku Max.

Aplikace už upozorňuje americké uživatele na chystanou změnu názvu. „Stejná aplikace, staronové jméno. Na tenhle dějový zvrat všichni čekali: z Maxe bude HBO Max!“
„Chceme se soustředit na to, v čem jsme výjimeční – nenabízíme všechno pro každého, ale něco jedinečného pro dospělé a rodiny. Náš obsah prostě vyčnívá z davu,“ prohlásil ředitel divize streamovacích služeb JB Perrette. Předloni firma naopak tvrdila, že HBO v názvu být nemůže, protože streamovací služba nabízí široký výběr obsahu.
„S naším současným směřováním a úspěchy věříme, že název HBO Max lépe vystihuje, co divákům nabízíme. Jasně říká, že přinášíme obsah, který je jedinečný a, jak jsme v HBO vždy říkali, za který stojí za to platit,“ poznamenal šéf obsahu HBO a Maxu Casey Bloys.
What she said. pic.twitter.com/nUDClK8i9G
— HBO (@HBO) 14. května 2025
Navzdory poněkud chaotickým změnám značky se streamovacímu byznysu Warner Bros. Discovery daří dobře. Za pouhé dva roky se ziskovost této divize zlepšila téměř o 3 miliardy dolarů a jen loni celosvětově přibylo 22 milionů nových předplatitelů. Do konce roku 2026 by jejich počet mohl překročit 150 milionů.