Do mediálního domu Czech News Center nastoupil Petr Král, bývalý šéf digitálních aktivit TV Nova a někdejší ředitel vývoje produktů v Seznamu. Na pozici ředitele placeného obsahu bude mít na starosti strategii a konsolidaci prémiového obsahu.
„Chceme zjednodušit a sjednotit systémy předplatného, kterých máme příliš mnoho pro různé produkty. Máme v plánu jít cestou, kdy už je nebudeme samostatně naceňovat, protože to mate uživatele a jeho akvizice je složitá. Budeme maximálně zjednodušovat a konsolidovat. Zákazník se v budoucnu registruje jen jednou, pod jedním uživatelským účtem, a pak si pohodlně bude vybírat obsah nebo služby napříč našimi produkty,“ uvedl co-CEO mediálního domu Juraj Felix.
„V zemi, která má deset milionů lidí, mají vydavatelé tendenci dělat všechno zbytečně složitě. Jednou si kupujete článek, pak zase přístup k videu, pak hlasové služby, podcasty, eventy… Jako skupina Czech Media Invest máme v plánu jít cestou, kdy nebudeme samostatně naceňovat každou službu, protože to mate uživatele, jeho akvizice je složitá a složitě se s tím potom pracuje. Vydáme se stejnou cestou jako RTL. Budeme to stoprocentně zjednodušovat a konsolidovat. Začneme na tom intenzivně pracovat,“ řekl Felix v nedávném rozhovoru pro Digizone.cz.