Hlavní navigace

Obsah

Konference Koloběh digitálního života se dotkne 5G sítí, online obsahu i bezpečnosti

Nejnovější technologie, které mají ambici ovlivňovat náš život, jsou hlavním tématem konference Koloběh digitálního života. Akci 20. září v Praze pořádá Český telekomunikační úřad (ČTÚ). V hlavním programu vystoupí například Hynek Urban z firmy…

Reforma copyrightu a článek 13: Způsob, jak zničit dnešní podobu internetu

Návrh nové směrnice Evropské unie týkající se ochrany autorských práv je mnohonásobně nebezpečnější a nesmyslnější než famózní sušenkový zákon.

Doba čtení: 7 minut

Česko-nizozemský ContentKing získal investici 350 tisíc eur a rozjíždí vývoj v Brně

Mladá nizozemsko-česká firma ContentKing hlásí úvodní seed investici ve výši 350 tisíc eur. Její spoluzakladatelé jsou z Amsterdamu, vývojový tým je nicméně český a funguje v Brně. Peníze vložila skupina nizozemských angel investorů, podnik je tak…

15. 1. 2018 8:32

TNW Conference: Digitální marketing žije ve virtuální realitě

The Next Web Conference je jedna z TOP evropských akcí technologického průmyslu a daří se jí obracet směrem k nejdůležitějšímu – k budoucnosti.

Doba čtení: 7 minut

Jak Facebook maže obsah? Guardian zveřejnil pravidla pro moderátory

Facebook vyrostl příliš rychle do přílišné velikosti a nedokáže obsah na svých stránkách efektivně kontrolovat. Tak pro britský list Guardian komentuje situaci kolem moderování příspěvků na sociální síti jeden z jeho nejmenovaných zdrojů. Guardian…

22. 5. 2017 8:15

Seznam.cz rozšíří lifestylový obsah a Seznam Zprávy chystají nové pořady

Zpravodajský projekt Seznamu je po půl roce provozu v černých číslech a chystá nové pořady. „Projekt se přitom stále vyvíjí a zdaleka není hotový,“ uznává obsahový ředitel Seznam.cz Igor Kalaš.  „Jsme někde na 40 – 45 % stavu, na který bychom se…

5. 4. 2017 11:40

Brněnské Kentico investuje do budoucnosti chatbotů či umělé inteligence

Vytváření obsahu na jednom místě a jeho následné dodávání do různých služeb má firmě zajistit budoucí růst.

Doba čtení: 3 minuty

Seznam spustil Zprávy, co nejsou zprávy. Kam se podíváte, tam to drhne

Ano. Opravdu mám za to, že firma s miliardovými příjmy by měla konečně mít úroveň a profesionalitu. Ano, řeč je o Seznam.cz.

Doba čtení: 3 minuty

Content First 2016: A tohle ještě někdo neví?

Využití Snapchatu v marketingu, placený web, práce s obsahem na Facebooku či copywriting pro bagety. Co jsme se dozvěděli na Content First 2016.

9. 6. 2016 6:30
Doba čtení: 5 minut

Internetová televize a video v roce 2015: předehra k velkému přetahování o diváky

Většina lidí se ráda baví u ozvučených obrázků, to se od vynálezu filmu a pak televize nezměnilo. Díky internetu se ale proměňuje, kdo jim je pouští a jak.

Doba čtení: 7 minut

Vážení vydavatelé, ano, za odkazy na zprávy by se mělo platit

Nechme teď stranou samu podstatu internetu a absurdní jedince v Evropské komisi a lobbying ze strany vydavatelských domů. Za odkazy je potřeba platit.

Doba čtení: 2 minuty

Konec 140znakového omezení na Twitteru: ano, či ne?

Limit 140 znaků na příspěvek je už roky nejproblematičtější vlastností Twitteru. Problematická je bohužel jak ve významu kladném, tak záporném.

Doba čtení: 4 minuty

WebExpo 2015: obsah potřebuje kontext, uživatele může navést i animace

Jak dostat správné sdělení ke správnému člověku v pravou chvíli a k čemu je dobré rozhýbat UI? I to se dozvěděli návštěvníci letošního WebExpa.

Doba čtení: 5 minut

Falešní editoři zneužívali Wikipedii k vydírání prostřednictvím člán­ků

Slíbili protlačit článek, který Wikipedia původně odmítla, pak ho změnili, aby prošel, a nakonec si nechali platit za ochranu proti změnám.

7. 9. 2015 9:39
Doba čtení: 2 minuty

Svoboda panoramatu zachráněna, ale jednotné autorské právo v Evropě nebude

Záměr vytvořit jednotný digitální trh patrně narazí mimo jiné na to, že členské státy EU nejsou ochotny vzdát se rozdílných vlastních podob práva autorského.

Doba čtení: 8 minut

Content First 2015: Nevyplňujte obsahem z povinnosti, tvořte ze sebe

Nebojte se být zábavní a hraví, ale připravte se i na troly. Hledejte a vyprávějte příběhy. Najděte se v cílové skupině, zaznělo na konferenci o obsahovém marketingu.

Doba čtení: 4 minuty

New York Times a další chtějí dát svůj obsah Facebooku. Revoluce nebo past?

Může jít o jeden z největších převratů v médiích. Nebo také o začátek jejich konce. Facebook je blízko dohody, že u některých převezme a bude zobrazovat jejich obsah.

Doba čtení: 3 minuty

Nejaktivnější kanály na YouTube meziročně více než dvakrát vyrostly

Za jediný rok se kanálům v YouTube TOP 100 podařilo více než dvojnásobně růst. Nejsledovanější přitom má přes 500 milionů měsíčních zhlédnutí

9. 3. 2015 9:21
Doba čtení: 1 minuta

Konference „Content First“: Pomůže firmám lepší práce s obsahem?

Častěji než dříve budete nyní asi slýchat a číst o „obsahovém marketingu“. Skrývá se za tímto pojmem něco užitečného, nebo je to jen nový sezónní „buzzword“?

Doba čtení: 6 minut

Aleš Miklík: “Content marketing” se může stát zabijákem dobrého obsahu

Pokud firmy podlehnou tlaku snadných návodů na tvorbu obsahu od marketingových agentur a SEO kutilů, čeká nás po fázi SEO spammingu další fáze devalvace užitečnosti celého WWW.

Doba čtení: 4 minuty

Vladimír Piskáček: „Aktuálně“ posuneme více k lidem, iHNed více specializujeme

Šéf redakcí Economie chce oba internetové deníky vzdálit od sebe tak, aby si nekonkurovaly. iHNed by se mělo zaměřit více odborně, zatímco Aktuálně má přinášet to, co zajímá širší veřejnost.

Doba čtení: 12 minut

Které inspirativní projekty jsme našli pod Křišťálovou Lupou?

Blog, který vydělá aspoň „na složenky a na pivo“; e‑shop, který záměrně odhání odmítače registrace; úspěšný „marketingový“ projekt, který nestál „ani korunu“…

11. 12. 2013 6:30
Doba čtení: 7 minut

ČSFD.cz začne příští rok prodávat digitální licence k filmům

Na největší tuzemské filmové databázi ČSFD.cz bude možné od příštího roku koupit digitální licence k filmům. Zatím půjde o novinky Jana Hřebejka a Ondřeje Sokola.

Doba čtení: 1 minuta

Mobilní obsah je už druhá revoluce v řadě, která huntuje česká média

Mainstreamová média se vyčerpala krizí a soubojem s internetem. Na mobilní éru mají sil už jen málo. Jak z toho ven? Inspirace se dá najít v hodinářském průmyslu.

Doba čtení: 7 minut

Revoluce se nekoná, za aktuální filmy a seriály přes 31s nezaplatíte

Systém dobrovolných online plateb za digitální kopie filmů má přinést filmařům nový zdroj příjmů. Ti velcí se ale zatím do projektu příliš nehrnou.

Doba čtení: 4 minuty

Žaloba proti Ulož.to môže byť premárnená šanca

Pre predpotopné Ulož.to plné malwaru sa slovenský alebo český divák nedočká skutočne inovatívnych a cenovo dostupných služieb, ktoré platia aj umelcov. Zmení sa tento stav?

Doba čtení: 6 minut

Lumi: původní tvůrci last.fm doporučují zajímavý obsah na webu

A to podle historie prohlížení, kterou na jejich servery posílá rozšíření prohlížeče. Údajně je historie ukládána tak, že na serveru samotném nejde poznat, který profil je čí…

12. 7. 2013 13:52
Doba čtení: 2 minuty

Psychologie.cz zavedla předplatné a za první měsíc získala 180 000 korun

Vydavatelé doufají, že se jim do roka podaří získat tisíc ročních předplatitelů. To by je potom tento projekt dokázal i uživit.

13. 6. 2013 19:31
Doba čtení: 2 minuty

Studie: Používání online obsahu se vyplácí víc než toho klasického

Jakou hodnotu vám přináší sledování médií, ptali se amerických uživatelů výzkumníci poradenské firmy Boston Consulting Group. Výsledek? Online obsah v užitečnosti výrazně vede.

11. 2. 2013 14:58
Doba čtení: 1 minuta

Playboy dostal pokutu 100 tisíc liber, nedostatečně chrání děti před pornem

Nedostatečné zábrany umožňují dětem přístup k pornografii na webu britského Playboye. Tamní regulátor Ofcom mu za to uložil pokutu ve výši 100 tisíc liber.

Doba čtení: 1 minuta