Přepravní společnost DoDo, díky které si lze například přes Facebook Messenger objednat dovážku všeho možného, chce letos vstoupit do Polska a na Slovensko. Učiní tak v B2B segmentu, kdy pro zákazníky doručuje zásilky zejména v takzvané poslední míli. U nás na tyto služby nalákala například značky KFC (rozvoz jídla) nebo Mall.cz (služba Mall až k Vám).
Později by mělo dojít také na tradiční B2C sektor: „V momentě, kdy ve velkých městech v zahraničí vznikne dostatečná infrastruktura, právě díky B2B zakázkám, otevře DoDo segment i pro B2C v podobě asistenčních služeb, které velmi úspěšně fungují v České republice.“
DoDo také uvádí, že v posledním roce odbavil přes sto tisíc objednávek, má přes 50 vlastních automobilů a asi 180 kurýrů. Aktuální finanční výsledky nejsou k dispozici, firma naposledy zveřejnila účetní uzávěrku z roku 2015.
DoDo asi rok funguje pod novým majitelem. Od původního majitele, skupiny KKCG, firmu koupila společnost Inveo. Společně s tím firma rozjela také další rozšiřování služeb.