Hlavní navigace

DoDo chce letos expandovat do Polska a na Slovensko, zaměří se na firmy

Sdílet

Jan Sedlák 23. 1. 2018
dodo idodo doruky

Přepravní společnost DoDo, díky které si lze například přes Facebook Messenger objednat dovážku všeho možného, chce letos vstoupit do Polska a na Slovensko. Učiní tak v B2B segmentu, kdy pro zákazníky doručuje zásilky zejména v takzvané poslední míli. U nás na tyto služby nalákala například značky KFC (rozvoz jídla) nebo Mall.cz (služba Mall až k Vám).

Později by mělo dojít také na tradiční B2C sektor: „V momentě, kdy ve velkých městech v zahraničí vznikne dostatečná infrastruktura, právě díky B2B zakázkám, otevře DoDo segment i pro B2C v podobě asistenčních služeb, které velmi úspěšně fungují v České republice.“

DoDo také uvádí, že v posledním roce odbavil přes sto tisíc objednávek, má přes 50 vlastních automobilů a asi 180 kurýrů. Aktuální finanční výsledky nejsou k dispozici, firma naposledy zveřejnila účetní uzávěrku z roku 2015.

DoDo asi rok funguje pod novým majitelem. Od původního majitele, skupiny KKCG, firmu koupila společnost Inveo. Společně s tím firma rozjela také další rozšiřování služeb.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.