Původní projekt Dodo, dnes iDodo.cz, ale chvíli také Doruky.cz, vznikl na konci roku 2015. V mateřském KKCG se totiž rozhodli využít SMS systém, který získali s koupí služby 1188. Po necelých dvou letech ale začali kurýři dostávat výplaty od nových majitelů.
Začátkem letošního roku koupil službu tuzemský e-commerce akcelerátor Inveo a ten rozjíždí expanzi do okrajových částí Prahy. Dnes zakázky roznáší kolem devadesátky pěších kurýrů, firma ale zvyšuje i počet aut. Těch už má pro iDodo jezdit třicet.
„Navýšení počtu pěších i motorizovaných dodů nám pomůže pokrýt především zakázky, které máme od e-shopů a dalších e-commerce subjektů. Nicméně pokud zájem o službu poroste setrvalým tempem, čeká nás růst další, a to i do ostatních větších měst,“ tvrdí šéf služby Michal Menšík.