Hlavní navigace

Druhý ročník Social Media Akademie bude od března učit, jak na sociální média ve firmě

26. 2. 2018

Sdílet

Eliška Vyhnánková - Social Media Akademie

Vytváření a správa reklamních kampaní, práce s Google Analytics, bezpečnost na sociálních sítích, influencer marketing, digitální storytelling nebo marketing na YouTube. To jsou některá témata, na která se zaměří druhý ročník Social Media Akademie.

Jde o třináctidenní kurz zaměřený na marketing v sociálních médiích. Vzdělávací akci organizuje a vede konzultantka Eliška Vyhnánková, která k jednotlivým tématům přizvala čtrnáct dalších odborníků, jako je Adam Zbiejczuk, Adam Rippl, Michelle Losekoot, Leni Krsová a další.

Vzdělávací akci po dvanácti pátečních soustředěních uzavírá obhajoba závěrečných prací v podobě firemní social media strategie, kterou budou účastníci v průběhu kurzu vytvářet. Social Media Akademie se může zúčastnit maximálně patnáct frekventantů a celá akce startuje v pátek 16. března.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).