Hlavní navigace

Sociální média

Vero chce nahradit Instagram. Má ale temnou minulost a všechno už tu jednou bylo

Ello mělo porazit Facebook. Pak přišel Peach. Máme tu umírající Google+ či Path. Nově přichází Vero a stále stejné pohádky.

Doba čtení: 5 minut

Druhý ročník Social Media Akademie bude od března učit, jak na sociální média ve firmě

Vytváření a správa reklamních kampaní, práce s Google Analytics, bezpečnost na sociálních sítích, influencer marketing, digitální storytelling nebo marketing na YouTube. To jsou některá témata, na která se zaměří druhý ročník Social Media Akademie…

26. 2. 2018 8:08

Josef Šlerka (NFNZ): Co až někdo použije zajišťovací příkazy k umlčení médií?

Ze stavu české žurnalistiky se stává téma a situace na mediálním trhu je nestabilní a povážlivá, varuje pedagog a ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky.

Doba čtení: 9 minut

Obama a Trump. Jak prezident 2.0 předává své účty prezidentovi 3.0

Výměna stráží v Bílém domě neprobíhá jen v reálném světě, ale také na sociálních sítích. Američtí politici se bez nich už dnes neobejdou.

Doba čtení: 5 minut

Fabric za vás chce psát digitální deník. Abyste už nic nezapomněli

Diskuze o potřebě zaznamenávat vše, co se v životě událo, si možná pamatujete už z počátků sociálních sítí. Má tahle myšlenka smysl?

Doba čtení: 4 minuty

Viral Brothers se drží na špici. Skokanem roku je na českém YouTube Jirka Král

Je čas aktualizovat žebříčky. Je čas se podívat, kdo z YouTuberů má nejvíc sledujících a nejvíce zhlédnutí.

Doba čtení: 1 minuta

Nejsledovanější světové kanály na YouTube – PewDiePie stále vládne

Je světovou jedničkou stále PewDiePie, nebo se něco za rok od posledního záznamu stavu změnilo?

Doba čtení: 1 minuta

Vydavatelé jsou v háji, ale ne a ne si to připustit

Facebook za vydavatele vybírá, co lidé uvidí, a ještě je připravuje o příjmy. A k tomu mládež doma nemá ani televizi. Kam ten svět spěje?

Doba čtení: 4 minuty

Tuhle bitvu se stroji jsme prohráli. Přirozené šíření obsahu umřelo

Jsme podřízení algoritmům, které určují, co je pro nás vhodné a nevhodné. Strojová cenzura ve jménu zisků si podmaňuje více a více informačních zdrojů.

Doba čtení: 6 minut

Důležité pro firemní marketing: sociální sítě nejsou jenom Facebook

Více než miliardou uživatelů celosvětově (4,3 milionu v Česku) u Facebooku se snadno můžete nechat poplést. Facebook ale nestačí.

Doba čtení: 8 minut

Firmy z žebříčku Fortune 500 nejvíce používají LinkedIn a Glassdoor

Jaké sociální sítě a média používají americké společnosti z žebříčku Fortune 500? Trochu paradoxně je na prvním místě LinkedIn.

2. 11. 2015 9:21
Doba čtení: 1 minuta

Čeští Socialbakers vyvinou analytiku pro „čínský Twitter“ Sina Weibo

Exkluzivní spolupráci s čínskou mikroblogovací službou oznámil šéf Socialbakers Jan Řežáb na pražské konferenci Engage 2015.

21. 5. 2015 13:26
Doba čtení: 1 minuta

Jan Řežáb: Na Engage v Praze máme prodánu polovinu vstupenek

Květnová konference Socialbakers má do Prahy na tři dny přivézt známá jména sociálního byznysu. Kromě přednášek nabídne také praktické workshopy.

Doba čtení: 2 minuty

Francouzský prezident chce sociální sítě zodpovědné za nenávistné projevy

Tradičně je tu návrh, který se snaží řešit neřešitelné. Tentokrát Francois Hollande chce, aby sociální sítě nesly zodpovědnost za projevy nenávisti na nich.

Doba čtení: 2 minuty

Petra Vondráčková: Sociální sítě život nezruinují, abstinence ale neuškodí

Jaké hrozby přinášejí uživatelům sociální sítě? A je vůbec potřeba brát tato ohrožení vážně? Mluvili jsme s klinickou psycholožkou a psychoterapeutkou Petrou Vondráčkovou.

Doba čtení: 10 minut

#FoxNewsFacts: jak si svět na Twitteru utahuje z americké Fox News

Expert udělal ve vysílání americké Fox News z Birminghamu muslimskou zónu, kam se lidé jiného vyznání bojí vstoupit. Na sociálních sítích to pak pěkně schytal.

Doba čtení: 1 minuta

Sociální sítě v roce 2014: Konec Facebooku, který se opět nekonal

Je s podivem, že ani po tolika letech svět sociální sítě a média neomrzely. Podívejme se na rok 2014 a jak to v něm s těmi „facebooky“ vypadalo.

Doba čtení: 14 minut

Tsu získala první milion uživatelů. Je to sociální síť, nebo letadlo?

Tsu slibuje, že se s uživateli rozdělí o příjmy z reklamy. Dá se nové sociální síti věřit? Nebo je hlavně příležitostí pro zlatokopy či podvodníky?

Doba čtení: 6 minut

Mládež se (opět) nudí na Facebooku, používá ho stále méně

Na jaře se mládež začala na Facebooku nudit a začala utíkat jinam. Tedy než se přišlo na to, že tomu tak vlastně zdaleka není. Teď se nuda vrací.

Doba čtení: 1 minuta

Největší sociální sítě na světě? Facebook je sice jednička, ale…

…je možná dobré vědět, že na druhém a třetím místě vůbec nejsou sítě, které známe a používáme. Podívejte se na rozsáhlý přehled.

Doba čtení: 4 minuty

Holešovický Ewing rozjíždí nový startup – sociální Jollor

Skupina firem pod značkou Ewing se rozrůstá o dalšího člena. Jakub Hrabovský v něm chce zúročit své zkušenosti z britského Vodafonu.

9. 9. 2014 15:41
Doba čtení: 2 minuty

Brno o víkendu zažije druhý ročník Babelcampu

Prázdniny jsou za námi a startuje každoroční kolotoč konferencí a workshopů. Tento víkend v brněnském klubu Fléda proběhne sociálněmediální Babelcamp.

2. 9. 2014 15:20
Doba čtení: 1 minuta

Apple udeřil na aplikace, které příliš sdílejí a doporučují další aplikace

Nabízet odměnu za sdílení na sociální sítě je nově podle Applu něco, co se nesmí přehánět. Podle některých je to varování Facebooku.

Doba čtení: 1 minuta

Které sociální aplikace nejrychleji rostou? Nejvíc v kurzu je Snapchat

Snapchat je mezi sociálními aplikacemi jasným rekordmanem v tempu růstu od posledního čtvrtletí 2013 do prvního čtvrtletí 2014.

26. 5. 2014 11:41
Doba čtení: 1 minuta

Pro lásku k „být lajkován“ aneb jsme závislí na reakcích v sociálních sítích?

Vkládáme příspěvky na sociální sítě a s obavami čekáme, kdy se objeví reakce. Potřebujeme být virtuálně milováni a náš mozek je naprogramován, aby vyhledával sociální souhlas.

Doba čtení: 4 minuty

Proč by mediálky neměly dělat facebookovou reklamu?

Špatná práce s cílením reklamy dlouhodobě snižuje výsledky firem na Facebooku. Co ale s tím? Řešení je nasnadě.

Doba čtení: 5 minut

Pokus o „placený Twitter bez reklam“ App.net se zbavuje lidí a otvírá kód

Smělá alternativa Twitteru a dalších sociálních sítí App.net je podle některých na pokraji zániku, podle zakladatele a CEO je ale vše v pořádku a čekají ji světlé zítřky.

13. 5. 2014 9:26
Doba čtení: 5 minut

Kdo je hulvát a kdo šašek? Ombudsman E.ONu se na Twitteru hádá s klienty

Je to učebnicová ukázka, jak se na sociálních sítích nemá komunikovat se zákazníky. Twitterový účet ombudsmana E.ONu vypadá téměř jako parodie, ale bohužel, je pravý.

Doba čtení: 3 minuty

Úředně potvrzeno: Snapchat lhal uživatelům, žádné soukromí se nekoná

Americká FTC oznámila dosažení dohody se Snapchatem, který byl vyšetřován s ohledem na tvrzení, že posílané obrázky navždy smaže. Porušení soukromí je ale mnohem víc.

Doba čtení: 3 minuty

Česko se stává velmocí v sociální analytice, své startupy zakládají i agentury

Ví, co je pálí a rozhodly se s tím něco dělat. Tuzemské agentury už vyvíjejí vlastní nástroje s globálními ambicemi. A nejde jen o firmy jako Socialbakers či Brand Embassy.

Doba čtení: 4 minuty