Sina Weibo má více než půl miliardy uživatelů a patří k největším světovým sociálním sítím. Socialbakers pro ni postaví kompletní analytický nástroj, jakousi obdobu Facebook Insights. Nabídnout by měl podrobná data o chování uživatelů a obsahu, který v síti sdílí.
Partnerství se Sina Weibo je exkluzivní, potvrdil v úvodu Engage 2015, kterou Socialbakers pořádají, Jan Řežáb. Obě firmy podle něj budou na budování nástroje spolupracovat a výsledná analytika se pak stane také součástí analytické sady Socialbakers.
Vyjednávání partnerství podle něj trvalo dlouho. „Číňané jsou velmi tradiční obchodníci, pozvali jsme je i k jednání do Prahy,“ popisoval Lupě Řežáb. Pro firmu znamená smlouva otevřenou cestu na čínský trh.
Socialbakers na Engage představili i další novinky ve vlastních nástrojích – tým vedený R&D šéfem Socialbakers Josefem Šlerkou například připravil aplikaci pro analýzu videí publikovaných na Facebooku a na Youtube.
Ta umožňuje například srovnávání zásahu videí publikovaných na těchto dvou hlavních videohráčích, měření jejich výkonu nebo toho, jak dlouho je diváci vydrží sledovat. Součástí nové verze analytického nástroje jsou i data z Instagramu.