Hlavní navigace

Čeští Socialbakers vyvinou analytiku pro „čínský Twitter“ Sina Weibo

21. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Exkluzivní spolupráci s čínskou mikroblogovací službou oznámil šéf Socialbakers Jan Řežáb na pražské konferenci Engage 2015.

Sina Weibo má více než půl miliardy uživatelů a patří k největším světovým sociálním sítím. Socialbakers pro ni postaví kompletní analytický nástroj, jakousi obdobu Facebook Insights. Nabídnout by měl podrobná data o chování uživatelů a obsahu, který v síti sdílí.

Partnerství se Sina Weibo je exkluzivní, potvrdil v úvodu Engage 2015, kterou Socialbakers pořádají, Jan Řežáb. Obě firmy podle něj budou na budování nástroje spolupracovat a výsledná analytika se pak stane také součástí analytické sady Socialbakers. 

Vyjednávání partnerství podle něj trvalo dlouho. „Číňané jsou velmi tradiční obchodníci, pozvali jsme je i k jednání do Prahy,“ popisoval Lupě Řežáb. Pro firmu znamená smlouva otevřenou cestu na čínský trh.

NMKT21_tip EARLY

Socialbakers na Engage představili i další novinky ve vlastních nástrojích – tým vedený R&D šéfem Socialbakers Josefem Šlerkou například připravil aplikaci pro analýzu videí publikovaných na Facebooku a na Youtube.

Ta umožňuje například srovnávání zásahu videí publikovaných na těchto dvou hlavních videohráčích, měření jejich výkonu nebo toho, jak dlouho je diváci vydrží sledovat. Součástí nové verze analytického nástroje jsou i data z Instagramu. 

Socialbakers Analytics – demo

Autor článku

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn