Hlavní navigace

ESET hledá lidi pro vývoj v Brně. Pobočky otevřel i v Žilině, Kanadě a Rumunsku

2. 2. 2017

Sdílet

Slovenská antivirová společnost ESET oficiálně oznámila založení vývojového centra v Brně, o kterém jsme na Lupě informovali na začátku loňského prosince. Pro ESET je to jedna z několika nových inženýrských centrál, které letos rozjíždí. Začátkem roku se otevřely pobočky v Montrealu a rumunském Jasy, vedle Brna se pak otevírá i Žilina.

Slovenská společnost uvádí, že si Brno vybrala díky tamním technickým univerzitám, dostupným lidem a také geografické vzdálenosti k Bratislavě. Příchod na Moravu každopádně souvisí i s propouštěním v Avastu po jeho spojení s AVG. Jak jsme informovali, Avast propustí kolem 700 lidí, necelá polovina pak bude v Česku. Nabídky pozic v Brně jsou na webu. Kolik přesně lidí na Moravě bude, společnost nespecifikuje.

ESET už v Česku vývojová centra provozuje, konkrétně v Praze a Jablonci nad Nisou, kde koupil firmu ŠETRnet. V Jablonci se hodně pracuje na síťových technologiích, Praha pak má na starost zejména detekce a analýzy pro systém macOS. Více v našem článku.

Doma na Slovensku má nyní ESET tři pobočky. Vedle hlavní centrály v Bratislavě, která by se mohla přestěhovat do zrekonstruovaného objektu bývalé nemocnice, a nově otevírané pobočky v Žilině je jedna také v Košicích.

Firma má celosvětově téměř 1400 zaměstnanců, asi čtyři stovky ve vývoji. Více o ESETu také v našich rozhovorech s Palem Lukou a zakladatelem Miroslavem Trnkou.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 2. 2017 7:56

    Martin P.

    Pokud se vytahuje souvislost s Avast\AVG , nedá mi to položit si otázku a to chtěli propouštět jenom v Brně? Představa jak najednou někdo se hromadně stěhuje přes půl naší republiky za prací. Do města které není v některých příjmových a sociálních skupinách zrovna oblíbeno je více než úsměvná. Tvrdit to západní nebo Americká firma, které jsou zvyklé na vztah k stěhování za prací je normální. Tak na takové upozornění přejdu, ale tohle je hodně naivní PR.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).