Hlavní navigace

Mall.cz spustil chatbota pro Messenger. EVA umí vyřešit dotaz a objednat kávovar

8. 8. 2017

Sdílet

Mall.cz je další z prozatím nepříliš velkého množství tuzemských firem, která spouští vlastního chatbota. Jmenuje se EVA a k dispozici je pro Facebook Messenger. Pro komunikaci s botem si v komunikátoru stačí vyhledat kontakt Mall.cz a přidat si ho mezi kontakty.

Mall chatbota prezentuje jako inovaci v zákaznické podpoře. Prozatím jde ale spíše o takové technologické demo. Komplexní výběr a objednávka zboží není k dispozici. Kromě zákaznické podpory lze na základě dotazů a následného filtru vybírat kávovary. Při jeho finálním výběru ale chatbot přesměruje na běžné webové stránky Mallu.

E-shop uvádí, že v budoucnu by měl být k dispozici kompletní sortiment zboží. Přijít mají také doplňkové služby typu expresního doručení či instalace spotřebiče.

Vývoj současné verze chatbota trval přes tři měsíce. Pracoval na něm interní tým společně s partnerem MessageOk.com, který se na nové formy komunikace zaměřuje, a pomáhal také Jiří Materna ze serveru Machine Learning Guru.

„EVA je koncipována na bázi takzvaného mission learningu, má tedy schopnost se samostatně vyvíjet a bude neustále inovována. Ještě v průběhu tohoto roku přinese řadu funkcí,“ uvádí Mall.

Chatbota v Česku nasadila například také AXA Assistance (náš text), robot od Datasysu zase řeší zákaznický servis Dellu (náš článek). Na určitou formu AI přešla v call centru Česká pojišťovna, která nasadila systém EMMA postavený na Watsonovi od IBM (náš článek). EMMA umí přepisovat hovory na text a provádět analýzu.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 8. 2017 23:00

    Jan Holík (neregistrovaný)

    Mně Mall Group neoprávněně zadržuje mých 26 000 Kč (ale už to není alespoň 200 000 Kč jako původně) a tvrdí mi o tom, že na to "mají právo", ale když chci konkrétní vyčíslení a důvody na základě čeho, tak neodpovídají na e-maily, kdokoliv mi na sebe odmítá dát telefon, kdokoliv mi odmítá zavolat.

    Takže jestli tohle zvládne i EVA, tak může s klidem nahradit na 100% i pozici "Senior Legal Counsel" z Mall Group :-D

    Jenom pak ještě musí mít dalšího bota, kterej zvládne proplácet palety napařený ČOI a platební rozkazy ze soudu a můžou to mít zcela automatizované :-D

  • 8. 8. 2017 19:48

    Zdenek (neregistrovaný)

    No jeste aby umela poradne zabalit zbozi a snad tam zacnu i nakupovat :)

  • 9. 8. 2017 18:28

    Jirka Ch (neregistrovaný)

    Chatbota máme taky, náš z TestPneumatik.eu ( https://m.me/testpneumatik ) dovede poradit s výběrem pneumatik - budu rád za zpětnou vazbu.

  • 9. 8. 2017 22:21

    Cojetidotoho (neregistrovaný)

    Ty chudacku, uz pochop, ze z tebe youtuber fakt nebude... :D Koupil sis notebook, znicil ho a myslel sis ze ho vratis ve 14 denni lhute jako ze nic...? A hazenim spiny na mall si myslis ze dosahnes sveho....? Bejt tebou drzim hubu a krok... Ses blbej jak tago a delas machra :D Uz aby ti mall group konecne zavrel drzku... Kdo ma porad cist to tvoje breceni...

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Reportér Lupa.cz a E15. O technologiích píše také do zahraničních médií.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).