Na Netflixu přibylo téměř sedm desítek filmů s českými titulky, včetně velkých blockbusterů

1. 11. 2018

Sdílet

Český webový portál Filmtoro.cz, který se snaží mapovat volně dostupné a legální filmy nebo seriály v prostředí nejen českého internetu, upozornil na twitterovém účtu svého zakladatele Tomáše Vyskočila, že se „něco děje“. Konkrétně se pak jedná o počet filmů s českými titulky nově dostupných na jedné z největších světových SVoD platforem, americkém Netflixu.

K TÉMATU: Kolik je českých předplatitelů Netflixu? Filmtoro odhaduje padesát tisíc

Na Netflixu dnes přibylo 51 (!) nových filmů s českými titulky, včera dalších šestnáct. Jsou mezi nimi třeba Indiana Jones, Transformers, Minority Report, Strážci, Potomci lidí, Forrest Gump, Místo u moře, píše na svém twitterovém účtu Vyskočil.  


Autor: Jan Brychta

Tomáš Vyskočil na letošní ročníku konference TVCON.

Poslední podobně významné rozšíření do češtiny lokalizované nabídky se v rámci knihovny Netflixu uskutečnilo letos v září, kdy přibyly téměř tři desítky nových filmových titulů

Koruny ano, český web ne?

Ve stejnou chvíli také Netflix umožnil platit za nabízené služby v českých korunách. Základní měsíční předplatné pro jedno zařízení a SD kvalitu tak vyjde na 199 korun, standardní balíček pro dvě obrazovky v HD kvalitě stojí 259 korun.

Za službu nazvanou Premium, která zahrnuje čtyři zařízení a nabízí i snímky v Ultra HD (4K) rozlišení, pak zájemci zaplatí 319 korun. Možnost sledování Ultra HD obsahu ale záleží také na kvalitě internetového připojení a možnostech na straně zákazníka.

V anglickém jazyce nadále zůstává i „česká“ sekce Netflixu.
Autor: Netflix

V anglickém jazyce nadále zůstává i „česká“ sekce Netflixu.

Přes tyto postupné kroky je z přístupu Netflixu k tuzemskému trhu jasné, že primárně stojí o anglicky rozumějící uživatele. Možná proto je také stránka, která se objeví po zadání adresy Netflix.cz, pouze v anglickém jazyce. Vyjádření samotné služby se pokoušíme získat.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).