Hlavní navigace

Netflix chystá levnější předplatné s reklamami, dodá mu je Microsoft

14. 7. 2022

Sdílet

Netflix Hry Autor: Netflix

Na jaře oznámené předplatné streamingové videoslužby Netflix, které má stát méně peněz, ale zahrnovat nějakou formu reklam, nabírá obrysy. Firma oznámila, že se jejím technologickým a prodejním partnerem stane společnost Microsoft.

Podle oznámení má Microsoft dodat Netflixu potřebné technologie a zároveň přístup k zadavatelům reklam, kteří už dnes s firmou spolupracují. „Všechny reklamy na Netflixu budou exkluzivně k dispozici prostřednictvím platformy Microsoftu,“ upřesnila společnost ve svém tiskovém prohlášení.

Další detaily o chytaném předplatném s reklamou zatím Netflix neprozradil. Není jasné ani to, kdy chce nabídku spustit.


Netflix trápí předplatitelé, kteří sdílí hesla. Zhoršuje mu to výsledky
Přečtěte si také:

Netflix trápí předplatitelé, kteří sdílí hesla. Zhoršuje mu to výsledky

Z konkurenčních služeb nabízí levnější předplatné s reklamou v některých zemích například HBO Max. Na americkém trhu vyjde předplatné bez reklam na 14,99 USD měsíčně, s reklamami pak na 9,99 USD za měsíc. Reklamní předplatné má rozlišení limitované na HD (dražší plán zahrnuje 4K) a neumožňuje stahovat filmy k lokálnímu sledování.

Představení levnějšího předplatného s reklamami chystá podle dřívějších informací také Disney+.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).