Na jaře oznámené předplatné streamingové videoslužby Netflix, které má stát méně peněz, ale zahrnovat nějakou formu reklam, nabírá obrysy. Firma oznámila, že se jejím technologickým a prodejním partnerem stane společnost Microsoft.
Podle oznámení má Microsoft dodat Netflixu potřebné technologie a zároveň přístup k zadavatelům reklam, kteří už dnes s firmou spolupracují. „Všechny reklamy na Netflixu budou exkluzivně k dispozici prostřednictvím platformy Microsoftu,“ upřesnila společnost ve svém tiskovém prohlášení.
Další detaily o chytaném předplatném s reklamou zatím Netflix neprozradil. Není jasné ani to, kdy chce nabídku spustit.
Z konkurenčních služeb nabízí levnější předplatné s reklamou v některých zemích například HBO Max. Na americkém trhu vyjde předplatné bez reklam na 14,99 USD měsíčně, s reklamami pak na 9,99 USD za měsíc. Reklamní předplatné má rozlišení limitované na HD (dražší plán zahrnuje 4K) a neumožňuje stahovat filmy k lokálnímu sledování.
Představení levnějšího předplatného s reklamami chystá podle dřívějších informací také Disney+.