Televize Nova dnes poslala novinářům tiskové sdělení, v němž upozorňuje na to, že by její vedení bylo rádo, kdyby si u ní inzerenti zadali reklamní čas. Televize Nova vydala minulou středu speciální zvýhodněnou nabídku, týkající se doprodeje reklamního času a sponzoringu za měsíc březen,
uvedla mluvčí Michaela Fričová. Z jejího tvrzení tedy zároveň vyplývá, že třetí měsíc letošního roku ještě nemá reklamou kompletně zaplněn.
ČTĚTE TAKÉ: Ministr kultury: Od Novy a Primy chceme na podporu filmu půl miliardy
Jeden floatingový rating na TV Nova tak mohou klienti pořídit za 6 000 Kč a za 2 000 Kč na kanálu Nova Cinema. Ve sponzoringu se slevy pohybují od 50 do 60% na vybrané pořady, včetně Ulice a Ordinace v růžové zahradě 2,
upřesnila Fričová. Obchodní a výkonný ředitel Novy Jan Řehák při této příležitosti konstatoval, že nabídka je množstevně omezena. Zaplnit vysílací časy reklamou naopak neměly podle serveru Mediaguru.cz problém Česká televize a Prima.