V průběhu prvních devíti měsíců roku 2019 se počet zákazníků O2 TV zvýšil o téměř 70 tisíc, hlásí operátor O2 ve zprávě ke svým hospodářským výsledkům za třetí čtvrtletí. Celkem tak některý z tarifů O2 TV k 30. září využívalo 406 tisíc zákazníků, což znamená meziroční nárůst téměř o 100 tisíc.
Řada z nich si IPTV/OTT televizi od O2 pořídila v rámci balíčku O2 Spolu, který kombinuje mobilní tarif s pevným domácím připojením a právě televizí. „Aktuálně si nový mobilní tarif pořizuje 70 procent zákazníků právě v balíčcích O2 Spolu a celá třetina z nich volí tarif s neomezenými daty,“ říká předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Jindřich Fremuth.
Právě příval nových zákazníků přitom pravděpodobně stojí za velkými výpadky O2 TV z posledních týdnů. „O2 TV přibývají zákazníci nejrychleji za celých třináct let jejího provozu. Rekordní sledovanost nás samozřejmě těší, ovšem v souvislosti s velkým zájmem se potýkáme s technickými kapacitními problémy,“ napsala na dotaz Lupy mlucčí O2 Lucie Jungmannová.
Podrobnosti o konkrétních příčinách technických problémů ale operátor prozradit odmítá.
O2 ke konci třetího kvartálu registruje celkem 5,617 milionu mobilních zákazníků. „Zákaznická báze mobilních smluvních služeb byla 3 215 tisíc, počet zákazníků mobilních předplacených služeb dosáhl dohromady 1 963 tisíc, zatímco počet zákazníků M2M služeb byl 439 tisíc,“ upřesňuje operátor.
V prvních devíti měsících roku O2 zaznamenal meziroční nárůst spotřeby mobilních dat v telefonu o 30 %. Zákazníků na pevném připojení (O2 sem počítá jak xDSL, tak fixní připojení přes LTE) má operátor celkem 830 tisíc. Za prvních devět měsíců roku 2019 se jejich počet zvýšil o 21 tisíc, hlásí O2.
Celkové konsolidované provozní výnosy operátora v Česku a na Slovensku dosáhly v prvních devíti měsících roku 2019 celkově 28,615 miliard Kč, což je meziročně o 1,4 % více.