UVNITŘ FOTO Do nové zimní grafiky se od pondělí 6. prosince „převleče“ hudební televize Óčko. Letos půjde již o druhou grafickou obměnu, k té první došlo v jarní sezóně v březnu, kdy se grafika Óčka změnila poprvé po dvou letech. Nová zimní grafika navazuje na předchozí a dále rozvíjí „urban“ styl, který je blízký naší cílové skupině 15 až 35 let. V trendu výměny grafiky minimálně dvakrát do roka chceme pokračovat i v roce 2011,
sdělila programová ředitelka Óčka Silvie Pecková.
Ukázka zimní grafiky Óčka pro sezónu 2010/11. Kliknutím obrázek zvětšíte. (Foto: Óčko)
Již nyní Óčko připravuje grafické změny na příští léto. Na obrazovce se objeví na jaře a měla by doprovázet programové změny, které pro Óčko chystáme,
prozradila Pecková. Jako součást zimní grafiky Óčko nabídne sněhové zpravodajství z nejznámějších skiareálů českých hor, které se na tento program vrací po velkém úspěchu z loňska. Poskytneme mu i větší prostor,
slibuje marketingová manažerka Óčko Kristýna Štíhelová.
Ukázka zimní grafiky Óčka pro sezónu 2010/11. Kliknutím obrázek zvětšíte. (Foto: Óčko)
Sněhové zpravodajství odstartuje na Óčku 15. prosince a bude k dispozici až do března příštího roku, kdy televize přejde na letní grafiku. Autorem nové grafické podoby nejsledovanější české hudební televize je Pavel Kahostka.
Ukázka zimní grafiky Óčka pro sezónu 2010/11. Kliknutím obrázek zvětšíte. (Foto: Óčko)