Hlavní navigace

Óčko nasadí od pondělí 6. prosince novou zimní grafiku. Podívejte se

3. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
3. 12. 2010

UVNITŘ FOTO Do nové zimní grafiky se od pondělí 6. prosince „převleče“ hudební televize Óčko. Letos půjde již o druhou grafickou obměnu, k té první došlo v jarní sezóně v březnu, kdy se grafika Óčka změnila poprvé po dvou letech. Nová zimní grafika navazuje na předchozí a dále rozvíjí „urban“ styl, který je blízký naší cílové skupině 15 až 35 let. V trendu výměny grafiky minimálně dvakrát do roka chceme pokračovat i v roce 2011, sdělila programová ředitelka Óčka Silvie Pecková.

Ukázka zimní grafiky Óčka pro sezónu 2010/11. Kliknutím obrázek zvětšíte. (Foto: Óčko)

Již nyní Óčko připravuje grafické změny na příští léto. Na obrazovce se objeví na jaře a měla by doprovázet programové změny, které pro Óčko chystáme, prozradila Pecková. Jako součást zimní grafiky Óčko nabídne sněhové zpravodajství z nejznámějších skiareálů českých hor, které se na tento program vrací po velkém úspěchu z loňska. Poskytneme mu i větší prostor, slibuje marketingová manažerka Óčko Kristýna Štíhelová.

Ukázka zimní grafiky Óčka pro sezónu 2010/11. Kliknutím obrázek zvětšíte. (Foto: Óčko)

BRAND24

Sněhové zpravodajství odstartuje na Óčku 15. prosince a bude k dispozici až do března příštího roku, kdy televize přejde na letní grafiku. Autorem nové grafické podoby nejsledovanější české hudební televize je Pavel Kahostka.

Ukázka zimní grafiky Óčka pro sezónu 2010/11. Kliknutím obrázek zvětšíte. (Foto: Óčko)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).