
E-shop a aplikace služby PID Lítačka měl 3. a 4. ledna do 14:00 výpadek části služeb. Týkalo se to zejména nákupu dlouhodobých kuponů. Mohla nastat situace, kdy u některých uživatelů došlo k zakoupení duplicitních kuponů. Podle městské firmy Operátor ICT, která Lítačku spravuje, byl problém odstraněn.
“Vzniklou situaci ve spolupráci s Dopravním podnikem hl. města Prahy (DPP) intenzivně řešíme. Uživatelům, kteří kvůli výpadku zakoupili duplicitní kupóny, budou tyto kupóny postupně stornovány a platby vráceny zpět na platební kartu,” uvádí Operátor ICT.
“V případě, že mají uživatelé zájem o co nejrychlejší vyřízení svého požadavku, můžou navštívit pracoviště na Centrálním dispečinku DPP (adresa: Na Bojišti 5, přepážka č. 9), kde budou duplicitní kupóny zneplatněny a peníze vráceny v hotovosti.”