Hlavní navigace

Prima ztratila svoji tvář, míní šéfka programu ČT Kateřina Fričová

15. 5. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
15. 5. 2008

Televize Prima má velký problém v tom, že se těžko definuje, pro koho a co vysílá. Na VIII. Českokrumlovské mediální konferenci to uvedla programová ředitelka České televize a bývalá generální ředitelka Primy Kateřina Fričová. Prima se původně formovala jako rodinná televize a byla v tom dobrá, uvedla Fričová.

BRAND24

Poté, co se Prima začala pokoušet oslovit jiné publikum, narazila na problém a ztratila svoji tvář, míní Fričová. Hledání této tváře bude pro Primu dost obtížné a nákladné, dodala programová šéfka ČT. Nechali jsme si zpracovat průzkum, ve kterém jsme se ptali diváků, co první je napadne, když se řekne Nova, Česká televize a Prima. U Novy a ČT reagovali okamžitě, u Primy se dlouho rozmýšleli. Nakonec řekli, že to je ta televize, kde je hodně reklamy a reality show.

Fričová vedla televizi Prima v letech 1997 až 2000. Právě v tomto období se druhá celoplošná komerční televize profilovala jako rodinný program se silnějším zaměřením na ženy a začala ve sledovanosti atakovat dvacetiprocentní podíl na trhu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).