Televize Prima má velký problém v tom, že se těžko definuje, pro koho a co vysílá. Na VIII. Českokrumlovské mediální konferenci to uvedla programová ředitelka České televize a bývalá generální ředitelka Primy Kateřina Fričová. Prima se původně formovala jako rodinná televize a byla v tom dobrá,
uvedla Fričová.
Poté, co se Prima začala pokoušet oslovit jiné publikum, narazila na problém a ztratila svoji tvář, míní Fričová. Hledání této tváře bude pro Primu dost obtížné a nákladné,
dodala programová šéfka ČT. Nechali jsme si zpracovat průzkum, ve kterém jsme se ptali diváků, co první je napadne, když se řekne Nova, Česká televize a Prima. U Novy a ČT reagovali okamžitě, u Primy se dlouho rozmýšleli. Nakonec řekli, že to je ta televize, kde je hodně reklamy a reality show.
Fričová vedla televizi Prima v letech 1997 až 2000. Právě v tomto období se druhá celoplošná komerční televize profilovala jako rodinný program se silnějším zaměřením na ženy a začala ve sledovanosti atakovat dvacetiprocentní podíl na trhu.