Hlavní navigace

Průzkum: Mladí diváci hodnotí nejlépe Déčko, HBO a National Geographic

2. 7. 2021

Sdílet

ČT Déčko, ČT :D Autor: Česká televize

Televizní stanice ČT :D, HBO a National Geographic se umístily na předních místech hodnocení kvality podle diváků ve věku 25–34 let. Vyplývá to z výsledků průzkumu Atmedia Index, který hodnotí kvalitu 64 televizních stanic na českém trhu.

V první desítce nejlépe hodnocených televizních stanic jsou čtyři dokumentární a tři dětské. Svého zástupce mají v první desítce také kategorie filmových, seriálových a sportovních stanic. Z konkrétních televizních stanic hodnotí diváci z řad mileniálů nejlépe televizní stanice ČT :D (Déčko), HBO a National Geographic. Další pořadí v žebříčku firma ve veřejných výstupech neoznámila.

Stanice Hodnocení (max. 100)
ČT :D 80,5
HBO 79,6
National Geographic 77,6

„Skutečnost, že se dětské televizní stanice umístily na prvním místě hodnocení kvality televizních stanic u mladých diváků ve věku 25–34 let, může být na první pohled překvapující. Výsledek ovšem koresponduje s tím, že v tomto věku začínají lidé zakládat rodiny a dětské televizní stanice se stávají společníky pro jejich děti,“ vysvětluje ředitelka mediálního zastupitelství Atmedia Michaela Vasilová.

Diváci ve věku 25–34 let na televizních stanicích nejlépe hodnotí vizuální kvalitu vysílání, atraktivitu pořadů či rozsah a pestrost nabídky pořadů. Ze sedmi kvalitativních atributů, které tvoří Atmedia Index, patří naopak k nejhůře hodnoceným vizuální identita.

Žebříček Atmedia Index vzniká na základě dotazování více než 4000 respondentů z Českého národního panelu, kteří hodnotí 64 televizních stanic v 8 tematických okruzích a na základě 7 kvalitativních atributů. Dotazování probíhá pravidelně dvakrát ročně a jeho realizátorem je Nielsen Admosphere.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).