Hostem včerejších Impulsů Václava Moravce byl na Rádiu Impuls generální ředitel televize Nova Petr Dvořák a měl hovořit také mj. o tom, kolik komerční jednička přispěje na informační kampaň. Otázce se však vyloženě vyhýbal. Už několikrát jsem slyšel, že rozdělení mezi stát a privátní provozovatele by mělo být jedna ku jedné, to je ovšem číslo, které se mnou nikdo nedojednával, které ode mě nikdo neslyšel a které si myslím, že lze velmi těžko očekávat,
řekl Dvořák. Nova podle něj ukázala, že i s menšími prostředky lze efektivně divákům říct, co je čeká. Na otázku financí se pak Václav Moravec dočkal odpovědi, že je možné dát klidně i větší částku, než je 40 milionů, ale musí mít svůj smysl.
TEXT: Přepis rozhovoru s generálním ředitelem Novy Petrem Dvořákem
Nova bude podle jejího ředitele fungovat nadále jako plnoformátová stanice s co nejvyšším zásahem spíše mladších cílových skupin, Nova Cinema se do budoucna vyprofiluje jako filmový kanál. Může se nám samozřejmě stát, že část diváků, kteří dnes sledují Novu, v některých chvílích přejdou na Novu Cinemu nebo na nový kanál,
konstatoval Dvořák a řekl, že hlavním cílem je však ubrat diváckou obec konkurenci.
AUDIO: Rozhovor Václava Moravce s ředitelem Novy ve zvukové podobě (MP3, 12.95 MB)
Petr Dvořák se také vyjádřil k serveru tn.cz, který je mezi IT a mediálními odborníky kritizován pro svou neúspěšnost, i když je v Televizních novinách na Nově a dalších částech dne značně propagován. Těchto závistivých komentářů čtu na internetu spoustu a myslím si, že nás nijak neovlivní v tom, jakým způsobem budeme dál pokračovat,
řekl Dvořák. Jsme jediný zpravodajský server, který v průběhu prázdnin, kdy je okurková sezona, rostl. Každý pracuje takovými zbraněmi, jaké má k dispozici, a my se snažíme podpořit náš server tak, jak umíme,
dodal.