Hlavní navigace

Rudolf Pop, ČT: Je důležité zachovat stejné pokrytí, jako měl analog

31. 3. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 322915
31. 3. 2009

Nova si myslí, že TV Barrandov se specializuje na starší cílovou skupinu, kterou má Česká televize, a proto jí ubývají diváci na ČT 1. Pro nás je dobré, že stabilně roste ČT 24 nebo kanál ČT 4, reagoval na tento výrok na Kulatém stole o digitalizaci ředitel techniky České televize Rudolf Pop. Trh ukazuje podle něj to, že o tematické kanály je zájem. Až budeme mít podrobnější údaje, můžeme sdělit, o kterou cílovou skupinu bojujeme s dalšími kanály, dodala Janka Vozárová z TV Barrandov.

BRAND24

Sledovanost je pro Popa důležitá a je pochopitelné, že pokud přijde nová televize, je o ní zájem. Paradoxně zájem zadavatelů nesleduje demografické trendy, konstatoval dnes na Kulatém stole DigiZone.cz ředitel Primy Marek Singer. Ten si myslí, že po spuštění Primy Cool bude minimální přechod diváků z hlavního kanálu. Singer řekl, že je těžké odhadnout, jaká sledovanost bude na konci roku. Prostředí je konkurenční a jsme rádi, že se nám v naší cílové skupině daří, konstatoval Singer.

Podle ředitele Primy ale samozřejmě záleží na tom, co budou zbylé televize vysílat. Data z peoplemetrů pro oba kanály budou zvlášť. Sledovanost má smysl spojovat pouze tehdy, pokud se na tom postaví nějaký obchodní model, řekl Singer. Z hlediska reklamního bude Nova a Nova Cinema vystupovat samostatně. Rudolf Pop z ČT si myslí, že je důležité zajistit, aby v digitálním vysílání bylo minimálně stejné pokrytí, jako mělo to analogové.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).