Nova si myslí, že TV Barrandov se specializuje na starší cílovou skupinu, kterou má Česká televize, a proto jí ubývají diváci na ČT 1. Pro nás je dobré, že stabilně roste ČT 24 nebo kanál ČT 4,
reagoval na tento výrok na Kulatém stole o digitalizaci ředitel techniky České televize Rudolf Pop. Trh ukazuje podle něj to, že o tematické kanály je zájem. Až budeme mít podrobnější údaje, můžeme sdělit, o kterou cílovou skupinu bojujeme s dalšími kanály,
dodala Janka Vozárová z TV Barrandov.
Sledovanost je pro Popa důležitá a je pochopitelné, že pokud přijde nová televize, je o ní zájem. Paradoxně zájem zadavatelů nesleduje demografické trendy,
konstatoval dnes na Kulatém stole DigiZone.cz ředitel Primy Marek Singer. Ten si myslí, že po spuštění Primy Cool bude minimální přechod diváků z hlavního kanálu. Singer řekl, že je těžké odhadnout, jaká sledovanost bude na konci roku. Prostředí je konkurenční a jsme rádi, že se nám v naší cílové skupině daří,
konstatoval Singer.
Podle ředitele Primy ale samozřejmě záleží na tom, co budou zbylé televize vysílat. Data z peoplemetrů pro oba kanály budou zvlášť. Sledovanost má smysl spojovat pouze tehdy, pokud se na tom postaví nějaký obchodní model,
řekl Singer. Z hlediska reklamního bude Nova a Nova Cinema vystupovat samostatně. Rudolf Pop z ČT si myslí, že je důležité zajistit, aby v digitálním vysílání bylo minimálně stejné pokrytí, jako mělo to analogové.