Televize Nova chce v blízké době spustit několik dalších tematických kanálů, aby dokázala oslovit fragmentující se publikum a udržela si vysoký podíl na trhu. V komentáři pro aktuální vydání týdeníku Marketing a Media to napsala programová ředitelka televize Nova Alex Ruzek. TV Nova má v tuto chvíli čtyři kanály a v blízké budoucnosti plánuje spustit další,
uvedla doslova.
K TÉMATU: Nova i Prima licitují o přesný termín konce digitalizace. Mají své důvody
Podle Alex Ruzek dnes už nestačí být „pouhým“ provozovatelem televizního vysílání. Úspěch se hodnotí nejen na základě sledovanosti, ale také podle schopnosti doručit divákům atraktivní obsah přes portfolio kanálů a na různých distribučních platformách a efektivně své publikum vytěžit. Všechny zmiňované změny jsou pro diváka přínosem a povinností mediálních společností je tuto novou televizní realitu následovat,
konstatuje programová šéfka Novy.
ČTĚTE TAKÉ: Nova si registrovala další čtyři názvy nových kanálů, i Nova Action
Televize Nova si od začátku letošního roku registrovala u patentového úřadu 11 různých variant názvů a log potenciálních tematických kanálů. Nejvíce má rozpracovány projekty ženského a akčního kanálu. Podle generálního ředitele Novy Jana Andruška ale čeká na dokončení procesu digitalizace, až pro tyto nové programy bude moci získat licence pro celoplošné zemské digitální vysílání.