Hlavní navigace

Skupina stanic Atmedia má sledovanost přes 5 %

Sdílet

Filip Rožánek 6. 4. 2021

Menší tematické televizní stanice, na kterých prodává reklamu firma Atmedia, už pravidelně dosahují souhrnné sledovanosti přes 5 procent. „Od začátku letošního roku dosahuje mediální zastupitelství Atmedia tohoto podílu pravidelně každý měsíc, a posunulo se tak mezi komerčními televizními skupinami hned za Novu a Primu,“ informovala společnost na základě dat z oficiálního měření sledovanosti. Balík Atmedia ale zahrnuje skoro tři desítky stanic.

V prvním čtvrtletí roku 2021 dosáhl podíl na sledovanosti tematických TV stanic Atmedia 5,2 % v CS 15–69 a meziročně vzrostl o 16 %. „Za zvýšením podílu na sledovanosti stojí především nárůst zájmu o tematické TV stanice a také rozšíření našeho portfolia. Od začátku letošního roku prodáváme reklamní prostor již na 28 tematických TV stanicích, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního měření sledovanosti,“ vysvětlila ředitelka Michaela Vasilová.

Od letoška se například do portfolia Atmedia započítává televize Seznam. Od února se pak do oficiálního měření sledovanosti pod skupinou Atmedia zapojily TV stanice Skylink 7 a Canal+ Domo. K největším televizním stanicím, které Atmedia na českém trhu zastupuje, patří Joj Family, už zmíněná TV Seznam a FilmBox. Sledovanost si nechává měřit také Eurosport, National Geographic nebo Discovery Channel.

Měsíční zásah všech stanic v portfoliu Atmedia je kolem šesti milionů diváků starších 4 let. Jako zásah se v elektronickém měření sledovanosti vykazuje nepřetržité sledování stanice alespoň po dobu tří minut.

Našli jste v článku chybu?