Hlavní navigace

Skylink pohřbívá DVB-T. Vážení pozůstalí, poslechněte si rozhlasový spot...

1. 11. 2018

Sdílet

Skylink Autor: M7 Group

Satelitní a OTT platforma Skylink, kterou na území České a Slovenské republiky provozuje lucemburská skupina M7 Group, se rozhodla pokračovat ve vytěžování marketingového potenciálu možných komplikací během přechodu na nový standard zemského televizního vysílání DVB-T2. Přitom „klamavá reklamní kampaň zaměřená proti pozemnímu vysílání“ už donutila dominantního operátora, společnost České Radiokomunikace, vyžádat si u soudu předběžné opatření, namířené právě proti Skylinku

Placené platformy mohou v případě přechodu na DVB-T2 počítat s jistým přílivem nových zákazníků, při tzv. první digitalizaci, tedy přechodu z analogového na DVB-T vysílání, přišla zemská televize až o dvacet procent uživatelů. Tomu také někteří satelitní, kabeloví nebo IPTV/OTT operátoři přizpůsobují svoji stále agresivnější reklamní kampaň, která má někdy za účel diváky vyděsit a přesvědčit je, že o bezplatný příjem televize ze vzduchu přijdou úplně.

Posledním kamínkem do mozaiky komerční komunikace placených platforem je čerstvý rozhlasový spot Skylinku, ve kterém se operátor pohřebním tónem loučí se zemským vysíláním DVB-T a jeho pohřeb označuje za ideální příležitost k přechodu na placené televizní služby. 

Spot si můžete poslechnout v přiloženém souboru, do komentářů nám případně napište, zda vám styl komunikace Skylinku přijde v souvislosti s přechodem na DVB-T2 vhodný. Další podrobnosti k aktuální rozhlasové kampani satelitního operátora zjišťujeme.

SKYLINK POHŘBÍVÁ DVB-T. POSLECHNĚTE SI ROZHLASOVÝ SPOT

Domníváte se, že Skylink chce v kampani ohledně přechodu na DVB-T2 přesvědčit diváky o tom, že bezplatné zemské vysílání končí úplně?

  • Ano
    70 %
  • Ne
    23 %
  • Nevím
    7 %
Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).