
Provozovatel satelitní služby Skylink se na internetových stránkách omluvil za svůj postup v době druhé televizní digitalizace v České republice. Omluva, která visí v záhlaví stránek, je adresována zákazníkům, smluvním partnerům a firmě České Radiokomunikace.
Skylink se v době přechodu na DVB-T2 snažil motivovat diváky k přechodu na placenou satelitní platformu. Rozesílal neadresné dopisy do schránek, natočil sérii marketingových spotů, provozoval web Televizní signál. Podle Českých Radiokomunikací svou propagací strašil diváky pozemního vysílání. Na podzim 2018 vydal soud předběžné opatření, jímž Skylinku nařídil odstranit „nepravdivé a zavádějící informace“ ze zmíněného webu. Krátce poté ovšem Skylink přišel s rozhlasovými reklamami, v nichž pohřbíval terestrické vysílání.
Publikovaná omluva uvádí, že provozovatel Skylinku v souvislosti s přechodem pozemního televizního vysílání ze standardu DVB-T na standard DVB-T2 „jednal v rozporu s dobrými mravy soutěže“ a dopustil se nekalé soutěže. Na omluvu upozornil server Televizní web.