Hlavní navigace

Slovenské stanice Joj a Markíza omezí přetáčení reklam

23. 1. 2024

Sdílet

Režie TV Markíza Autor: TV Markíza

U placených televizních operátorů nebude od jara možné volně přetáčet reklamy na stanicích Joj a Markíza. Omezení by mělo platit od 1. dubna u Markízy a od 1. května u stanice Joj.

O novince informoval slovenský portál Živé.sk. Přetáčení reklam by podle jeho informací měli omezit všichni poskytovatelé, kteří dnes svým zákazníkům umožňují zpětně přehrávat pořady z archivu.

„Máme indicie, že rozdílné podmínky mohou souviset s tím, že se provozovatelé vysílání obávají, že by antimonopolní úřad mohl vyhodnotit, že Markíza a Joj jednají koordinovaně. Za to by jim mohly hrozit sankce, proto zvolily jiné termíny,“ poznamenal server Živé.sk. 

Podrobnosti v tuto chvíli nejsou jasné. Obchodní ředitel TV Joj Martin Heržo ale v listopadu řekl, že by diváci měli vidět alespoň tři minuty reklam, než se přetáčení aktivuje. Omezení se má týkat i menších kanálů Joj a Markízy.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).