Hlavní navigace

Stát spustil informační web a kampaň k přechodu na DVB-T2

Sdílet

Filip Rožánek

Od dnešního rána je v provozu oficiální státní informační web k přechodu na DVB-T2. Dostal název Televize zadarmo. Kromě základních informací a rad pro diváky obsahuje například vyhledávání vysílačů podle lokality.

 „Naše podpora musí být především edukativního, informačního charakteru. Rozjíždí se webový portál, máme připravené videospoty a spoty pro rozhlas, kampaň v regionech, setkání s obyvateli, workshopy, konference a letáky,“ shrnul podstatu kampaně ministr průmyslu Karel Havlíček.

Tváří televizních spotů je herec Otakar Brousek ml. Dvouminutové minipořady vyrobené v produkci společnosti Frmol budou k vidění ve vysílání České televize po Událostech.

Náklady v souvislosti s podporou přechodu na DVB-T2 jsou podle ministra na letošní rok zhruba 30 milionů korun, dvě třetiny částky jdou na podporu sociálních ústavů. Realizace kampaně jako takové vyšla na osm milionů korun. Jak už jsme na Digizone.cz informovali, například domovy důchodců mohou požádat o státní podporu na nákup set-top boxů nebo televizorů.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?