Hlavní navigace

Kampaň

Postřílet, utopit, zakopat. Kampaň se zaměřila na nenávist v online diskusích

Na 2,5 milionu nenávistných komentářů za poslední rok na českém internetu mířilo na adresu menšin. Změnit to chce kampaň sdružení HateFree Culture.

David Slížek

23. 11. 2015 13:09
Komentář

Volby online: strany na internetu utrácejí až třetinu peněz na kampaň

Školení kandidátů, najímání expertů, sestavování speciálních štábů. Online kampaně stran se stále více profesionalizují. V té letošní ale najdete i neskutečné bizarnosti.

Jan Beránek

8. 10. 2014 6:30
| 2
Report

Konference WebTop100: Optimalizace pro mobily vázne za jejich rozšířením

Tím méně mají firmy jasno v tom, jak weby přizpůsobit pro tablety. Přitom by někdy stačilo málo. Dále jsme se na konferenci dozvěděli například to, jak se v Česku daří RTB.

Marek Janouš

8. 11. 2013 6:30

TOP 09 vlastně neví, jestli jí hackli web nebo jestli je to kampaň

Na www.top09.cz je Karel Schwarzenberg v roli „agenta 009 TOP“. Podle původního vyjádření médiím ale TOP 09 vlastně „neví“.

Daniel Dočekal

24. 9. 2013 15:38
| 6
Glosa

Eliška Vyhnánková: Malé politické zamyšlení o sociálních sítích

Pokud nemáte kvalitní produkt, pokud nejste populární (nebo máte špatnou pověst), pokud nemáte nadšené zaměstnance/kolegy/tým, nezachrání vás sebelepší social media supermegaguru.

Eliška Vyhnánková

10. 9. 2013 6:30

ODS aktivity na Twitteru bere vážně, má i krátký návod pro začátečníky

Podle informací těch co obdrželi „Twitter pro začátečníky“ byl základní krátký návod rozeslán až dvaceti tisícům členů či příznivců ODS.

Daniel Dočekal

7. 9. 2013 11:14