Hlavní navigace

Státní informační kampaň k přechodu na DVB-T2 začne 1. října

Sdílet

Filip Rožánek

Ministerstvo průmyslu odstartuje v úterý 1. října 2019 státní informační kampaň k vypínání digitálního televizního vysílání ve standardu DVB-T a přechodu na DVB-T2. Sdělilo to v rámci pozvánky pro novináře na tiskovou konferenci, která bude ve stejný den.

K tématu tam budou mluvit kromě ministra Karla Havlíčka a předsedkyně Asociace krajů Jany Mračkové Vildumetzové také ředitel techniky České televize Michal Kratochvíl a šéfové obou hlavních provozovatelů pozemních vysílačů – Vít Vážan za České Radiokomunikace a Radim Pařízek za Digital Broadcasting.

Z registru smluv vyplývá, že provoz informačního webu o DVB-T2 svěří ministerstvo PR agentuře Taktiq Communications. Hodnota smlouvy je 242 tisíc korun včetně DPH. Stejná agentura už dnes ve spolupráci s Českými Radiokomunikacemi provozuje stránky Televizníweb.cz.

Ministerstvo si také za zhruba 264 tisíc korun včetně DPH objednalo u agentury Median online průzkum, ve kterém zjišťuje, proč veřejnost chce nebo nechce přejít na DVB-T2, jaký mají lidé postoj k placeným nabídkám nebo jaká je vybavenost domácností televizními technologiemi.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?