Ministerstvo průmyslu odstartuje v úterý 1. října 2019 státní informační kampaň k vypínání digitálního televizního vysílání ve standardu DVB-T a přechodu na DVB-T2. Sdělilo to v rámci pozvánky pro novináře na tiskovou konferenci, která bude ve stejný den.
K tématu tam budou mluvit kromě ministra Karla Havlíčka a předsedkyně Asociace krajů Jany Mračkové Vildumetzové také ředitel techniky České televize Michal Kratochvíl a šéfové obou hlavních provozovatelů pozemních vysílačů – Vít Vážan za České Radiokomunikace a Radim Pařízek za Digital Broadcasting.
Z registru smluv vyplývá, že provoz informačního webu o DVB-T2 svěří ministerstvo PR agentuře Taktiq Communications. Hodnota smlouvy je 242 tisíc korun včetně DPH. Stejná agentura už dnes ve spolupráci s Českými Radiokomunikacemi provozuje stránky Televizníweb.cz.
Ministerstvo si také za zhruba 264 tisíc korun včetně DPH objednalo u agentury Median online průzkum, ve kterém zjišťuje, proč veřejnost chce nebo nechce přejít na DVB-T2, jaký mají lidé postoj k placeným nabídkám nebo jaká je vybavenost domácností televizními technologiemi.