Twitter zkouší nový způsob, jak si vylepšit příjmy. V uzavřeném zkušebním provozu testuje předplatné, které má zvýšit dosah tweetů konkrétního účtu. Cena? 99 dolarů měsíčně.
Za tuto částku Twitter nabízí automatické zviditelňování tweetů a účtu. V praxi to znamená, že účtu zapne dva své reklamní nástroje: Promoted Account, který začne účet nabízet ke sledování novým uživatelům, a Promoted Tweets, který uživatelům nabízí jeho tweety (v předplatném je zahrnuto zviditelnění maximálně prvních deseti tweetů každý den).
Na rozdíl od nastavování v klasickém reklamním rozhraní Twitteru, u předplaceného balíčku uživatel nemusí (a nemůže) nastavovat téměř žádné parametry. Může si pouze vybrat mezi zacílením na uživatele podle umístění (location), nebo podle vyjmenovaných kategorií zájmů (interest).
Celé to vypadá jako takový malý „hack“ vlastních reklamních nástrojů Twitteru. Napovídají tomu i omezení používání původního reklamního účtu Twitteru pro uživatele v betatestu či skutečnost, že o veškeré změny musí uživatel žádat e-mailem.
První měsíc služby je zdarma, za každý další Twitter účtuje zmíněných 99 dolarů. Zkušební provoz služby je jen na pozvánky (na webu služby můžete o pozvání požádat) a podle možností v místním cílení zatím zřejmě funguje jen pro USA.