Ve středu 2. dubna uplyne jeden rok od spuštění volně vysílané stanice Warner TV. Za tu dobu ji alespoň po dobu tří minut sledovaly necelé tři miliony diváků ve věku od čtyř let.
Největší zájem byl o filmy Bílý jezdec, Nesmiřitelní, 2001: Vesmírná odysea, Maverick a Vojín Benjaminová. „Ze seriálů publikum nejvíce oslovily Smallville, Hranice nemožného (Fringe) a Roswell: Nové Mexiko,“ uvedla na dotaz redakce Pavla Brožková, mluvčí českého zastoupení Warner Bros. Discovery.
Programové schéma Warner TV tvoří vybrané starší filmy a seriály opakované v sadě po několika dílech za sebou. „Náš první rok na českém trhu byl neuvěřitelnou cestou a jsme hrdí na to, že jsme si vybudovali pevné spojení s českými diváky,“ okomentoval sledovanost Jamie Cooke, regionální ředitel Warner Bros. Discovery pro Evropu.
Kromě zahraniční produkce si diváci Warner TV mohou připomenout komediální show Na stojáka, která před lety vznikala v produkci české pobočky HBO. K vidění je v neděli večer.
Warner TV zařazuje do vysílání reklamy, se kterými obchoduje společnost Atmedia. Ta na svých internetových stránkách uvádí, že stanice loni oslovila v průměru 664 tisíc diváků měsíčně ve věkové skupině 18 až 69 let.
„Obsah, který už je na streamovacích službách delší dobu a může být vnímán jako zastaralý, může najít nový život na volně šířené TV stanici,“ vysvětloval Jamie Cooke v rozhovoru pro Atmedia. Bezplatně dostupný program slouží také jako marketingový kanál pro obsah z produkce Warner Bros. Discovery.
„V tuto chvíli je pro naši společnost hlavním cílem globální rozšíření streamovací služby Max a navýšení počtu předplatitelů. V Česku můžeme ke splnění tohoto cíle využít právě volně šířenou TV stanici,“ dodal. Bezplatné pozemní vysílání označil za evropský fenomén, který nikde jinde na světě takovou pozici nemá.