Hlavní navigace

Zásilkovna otevřela další logistické centrum v Nehvizdech, zaměstná 60 lidí

9. 11. 2020

Sdílet

Zásilkovna depo

Společnost Zásilkovna otevřela v Nehvizdech u Prahy na ploše o 4 000 m2 nové logistické centrum, průměrně má zpracovávat 380 000 zásilek měsíčně a společnost vyšlo na 4 miliony korun.

V novém depu bude pracovat 60 lidí, před Vánoci, kdy se počítá s 600 000 zásilkami měsíčně, pak má být v depu lidí dvojnásobek. Společnost nyní disponuje v České republice 14 logistickými centry (v Praze Satalicích, na Ruzyni, v Nehvizdech, Brně, Ostravě, Olomouci, Liberci, Březhradu, Soběslavi, Pardubicích, Plzňi, Teplicích, Jihlavě a Svitavách), celkově jich pak má skupina Packeta po celé Evropě 27. Společnost za letošní rok do rozšiřování dep investovala již 12 miliónů korun.

„Skupina Packeta roste každým rokem o 100 procent, v letošním roce očekáváme růst dokonce více než 120 procent. Rychlý růst s sebou samozřejmě nese náročnost na provozní a personální kapacity, vylepšování procesů a zvyšování kvality. V letošním roce Packeta přepraví kolem 42 milionů zásilek. Již od začátku roku plánujeme dostatek provozních kapacit a bez nových dep se tak již neobejdeme. Pomáhají nám také lépe zvládnout předvánoční vrchol celé sezóny, který bude v letošním roce opět rekordní,” doplňuje Simona Kijonková, CEO skupiny Packeta a zakladatelka Zásilkovny.

„Obrat v segmentu e-commerce byl měl letos dosáhnout až 200 miliard korun s tím, že Zásilkovna z tohoto objemu převeze zboží ve výši přibližně 50 miliard korun. Letos pravděpodobně před Vánoci překonáme další magickou hranici naší desetileté historie, a to 500 000 přepravených zásilek za jediný den,“ dodává. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 11. 2020 19:58

    bez přezdívky

    tak tohle je dost "chlubení cizím peřím"

    s tím, že Zásilkovna z tohoto objemu převeze zboží ve výši přibližně 50 miliard korun. Letos pravděpodobně před Vánoci překonáme další magickou hranici naší desetileté historie, a to 500 000 přepravených zásilek za jediný den,“ dodává.

    zásilkovna (myšleno její interní tým, vlastní flotila a zaměstnanci) zcela určitě NEPREVEZE půl milionu zásilek za den - kde by na to sebrali vlastní auta a lidi???

    správné a korektní vyjádření mělo být že se jim (možná) podaří ve spolupráci s partnery (DPD, Ceská Pošta, PPL a dalšími) takové množství zásilek doručit. Ono je to vše o jen marketingových kecech a hlodech.. co do toho 500.000 budou počítat? Že svezli balíčky ze svého výdejního místa do centrálního skladu? Že naopak na výdejní místo dovezli jednou obří krabice (80x 80 x 60 cm), v které je uvnitř 15-20 menších balíčků? Jak se toto vykazuje ve statistkách? Jako 15-20 kusů .. nebo k tomu JEDEN další a to ten velký přepravní obal?

    ale čistě technicky, ač Českou poštu nemusím, tak toto mě fakt nakrklo, jak se naprosto nechutně vůči ČP vymezují ve stylu "podívejte! my jsme schopni doručit 500.000 balíčků za den! - a co pošta?" -... co pošta??! !Bez pošty byste, namyšlená CEO zásilkovny měli asi tak o 2500 výdejních míst méně.. ale o tom ze zásady mlčíte, že pošta je vám dost dobrá na výdejní místo .. ale jako přepravního partnera se ho snažíte ututlat, co se jen dá.. hnus.

  • 10. 11. 2020 4:11

    bez přezdívky

    Nemyslel jsem si, ze to nekdy prohlasim ale zlata Ceska Posta! Zasilkovna funguje pokud funguje. Jakmile se neco zadrhne rozlucte se se zasilkou, penezi , nervy a zakaznickou podporou. Nedokazou resit ani zakladni veci, maji neskutecnou inkonzistenci v jednani... tragedie. Zasilkovne bych se nejradeji vyhnul. Zakaznicka podpora : pobocku vybral MyMeest.pl my s tim nic nezmuzeme (super pobocka co ma otevreno jen hodinu a pul denne). Takze zasilkovne nevadi asi negativni recenze, kdyz nechce na MyMeest zatlacit aby aspon umoznili vyber pobocky protoze geolokace vybira misto pres reku (blbej vylet kdyz neni most blizko). Zakaznicka podpora vpodstate neni, je tam automat ktery omila stejny odpovedi.

  • 10. 11. 2020 9:06

    Rdm

    No nevím, ale těm partnerům za to, že jim ty balíky přepraví snad platí nebo to dělají partneři zadarmo? Takže jestli ty balíky přepraví placený interní zaměstnanec nebo placená externí firma, je imho celkem jedno.

    Jaký je rozdíl v tom, když malé balíčky přeskládám do jedné větší krabice nebo palety a nebo když je prostě po jednom vyskládám do kamionu? Co se mne týče, tak s těmi většími balíky/paletami bude rychlejší a snažší manipulace, ale počet balíků zůstane pořád stejný.

    A co pošta? Té za to taky platí! Pošta to opět, jako žádný jiný partner nedělá zadarmo. Takže ano, jsou schopni převézt půl miliónů balíků denně, protože jsou schopni si to zorganizovat a najmout si dostatečné přepravní kapacity.

  • 11. 11. 2020 1:49

    bez přezdívky

    Zásilkovna v případě reklamací zcela očividně a nijak to nezastírá - vsází na to, že byste musel být FANATIK a svým způsobem masochista, abyste dal daný případ k soudu..

    těch překážek je celá řada:

    a) první. zcela evidentní instance pro řešení sporu - ČOI - naprosto trapná, totálně neužitečná instituce.. Co udělá? Napíše prodejci vaši stížnost.. prodejce odpoví / neodpoví.. je to na něm.. COI nemá právo udělovat žádné správní pokuty za neuposlechnutí výzvy.. ba co více! asi byste čekali, že když jste podali relevantní podnět, doplnili všechny podklady, faktury, účtenky, komunikaci s prodejcem apod.. tak vám min. COI oznámí, že tzv. "arbitráž" (dohadovací řízení) nemělo úsoěch.. ale néé!! COI nemá dostatečná personální stav, aby vám vůbec sdělila, že její tzv. "aktivní jednání v rámci nápravy a urovnání sporu" nevedlo k žádnému výsledku. Totální TRAPACI. LHARI (to se nedá ani jinak říci) a totálně se na ně - YSRAT! to se nedá říci ani jinak! Pokud svou rádoby právní rozhodovací odpovědnost odvozují od zákonných ustanovení tak je ZCELA NEAKCEPTOVATELNE, aby strany sporu neiformovali byť min. o výsledku.. ale oni nedělají nic jiného, než že přeposílají vyjádření jedné strany druhé.. nikdy jsem neslyšel, že by snad zazněla výzva ke společnému setkání u jednoho stolu - což odpovídá běžně vnímanému pohledu na mediator řízení...

    b) COI je ze hry.. jaké máte další možností? no jen podat soudní žalobu. V tomto případě min. soudní poplatek 1500 Kč. Pokud žalujete škodu nižší jak 10.000 kč (právní náklady se do toho nepočítají), tak je to bagatelní žaloba a soudce se klidně rozhodne tak, jak se vyspal - měl špatnou noc a vy ho otravujete? - zamítnuto! a nemáte šanci se odvolat.

    c) a jsme u bodu "totální fanatici a masochisté" .. to jsou ti, jež na peníze v takovém případě nehledí a byli by ochotní si už je "z principu" na zásilkovnu zasednotu a dohnat ji k odpovědnosti. ale i oni ve valné případě ztroskotají na bagetelní žalobě..

    ZKRATKA chápete to?? Zásilkovna i ostatní mohou zcela vědomě porušovat jakákoliv právní nařízení a zákony, ale DOKUD nezpůsobí někomu škodu více jak 10.000 kč, tak jsou prakticky beztrestní a budou se vám chlámat do xichtu, když jim budete vyhrožovat COI apodl??

    Toto je totální právní paskvil našeho státu a snad jej uvažovaná možnost hromadných žalob změní.

  • 10. 11. 2020 7:23

    Anonym

    Zas službu většinou udělají tak jak mají a jsou pro běžného zákazníka o dost levnější. Každopádně teď ty objemy jsou opravdu rekordní, když lidi ani nenakoupili sezónní věci a k tomu už se nakupují i dárky. Známá v obchůdku, kde se dá zajet pohodlně zaparkat autem teď poslední dva týdny dostává 7 beden s balíčky a 1-2 bedny zase lidi u ní zase posílají. když je více běžných zákazníků, tak už se to ani nedá stíhat a přitom to není žádný vývar, ale hlavně pokrývání režie.

  • 10. 11. 2020 4:13

    bez přezdívky

    Docela se taky hromadi lidi, co neodemkli jejich slavny Z-Box (boze jak by to byla super vec mit to klavesnici, qr ctecku ...nebo proste kdyby si vzali mustr z jinych XY-BOXu)...a odpovedi na to jsou "generic answer". Lidi jsou zoufali, kdyz jim zasilku zase poslou zpatky odesilatili a "nic s tim nejde delat".

  • 10. 11. 2020 15:39

    Zek

    Spousta pouziti zasilkovny a spokojenost. To abych vyvazil tvuj komentar. Fonte na poste se snazim vyhnout jak to jen jde. A jeste usetrim cas s vyplnovanim.

  • 10. 11. 2020 22:58

    bez přezdívky

    Bude to znit divne, ale taky si zasilkovnu chvalim. Ovsem pokud se neco pokazi, procesy ve firme jsou nastavene tak priserne, ze to snad ani neni mozny. Proste pokud potrebujete vyresit problem, jste fakt v loji.

  • 10. 11. 2020 1:47

    bez přezdívky

    ne, nepletu. udělejte si účet na zasilkovna.cz a uvidíte sám, kam všude se dá doručovat.. navíc tzv. "balíkovna" je jen nový kvazi terminus technicus České pošty (jejich marketingu).. je zde naprosto zásadní kvalitativní rozdíl mezi BALIKOVNOU (provozovanou ze strany české pošty na jejich pobočkách) a "partner-balikovnou" v kdejakém zapadlém obchůdku. Ta kvalita a serioznost je jednoznačně ve prospěch velkých balíkoven ve velkých městech..

    oproti tzv. "balíkovně" v nějakém městci, populace do 5000 lidí, kde přijde "Franta" a v místních železářství zažádá o vydání balíčku "hele.. jaruš.. martin chtěl, abych mu tu něco vyzvedl.. co? - kod? nemám. tak nedělej fory.. se přeci známe.. "

  • 10. 11. 2020 23:03

    Ixuxu

    Už opravte to v "Plzňi"

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).