Martin Snížek

Autor je považován za přední autoritu v oblasti optimalizace obchodní výkonnosti a použitelnosti webů, o tomto tématu také napsal mnoho článků na svém webu. Je spoluzakladatelem společnosti Optimics, specializované na optimalizaci a měření webu. Během své kariéry pracoval např. pro klienty Telefonica O2, Vodafone, Internet Mall, Plzeňský kraj nebo Invia.cz.
E-mail: martin (tečka) snizek (zavináč) optimics (tečka) cz

Nejčtenější články autora

  1. Redesign webu v roce 2010 – tipy a inspirace  28. 4. 2010
  2. Optimalizace výkonnosti webu – aneb jak naučit váš web více vydělávat  3. 12. 2009
  3. Pokročilé nástroje webové analytiky (aneb až vám Google Analytics přestanou stačit)  23. 3. 2010
  4. Optimalizací webu k vyšším prodejním výsledkům v praxi  10. 12. 2009
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).