Necelé dva roky od ostrého spuštění služby O2TV společnost Telefónica O2 oznámila, že tuto IPTV službu používá 100 000 lidí. Dlouhodobě je ale předmětem spekulací, jestli rychlost nárůstu počtu klientů je optimální. Pro ilustraci se můžeme podívat do nedávné minulosti na cíle, které si dávala sama Telefónika. Loni v červenci na konferenci Digital TV CEE se Michal Táborský z Telefóniky nechal slyšet, že cílem je mít do roka 150 000 klientů. Rok je pryč a ke splnění stanoveného cíle chybí 50 000 zákazníků.
Letos v březnu Salvador Anglada, generální ředitel Telefóniky, v rozhovoru pro týdeník Euro uvedl, že by byl rád, kdyby na přelomu let 2008 a 2009 využívalo O2TV celkem 140 tisíc zákazníků. Ke konci prvního pololetí tohoto roku Telefónika hlásila 98 zákazníků a dnes oznámila, že 100 000. klienta získala 23. července. Za cca měsíc tak počet zákazníků využívajících O2TV stoupl o pouhé dva tisíce a tímto tempem by tedy 140 000 klientů na přelomu let 2008 a 2009 Telefónika určitě nedosáhla. I proto přemýšlí jak službu zatraktivnit. Plánuje zařazení nových tématických kanálů a na příští rok také balíček plnoformátových programů ve vysokém rozlišení. (Tisková zpráva)