UVNITŘ PREZENTACE Původní plán, tedy podíl na publiku 7 až 8 %, který si původně stanovila digitální plnoformátová televize Barrandov pro letošek, chce stanice splnit až v příštím roce. Vyplývá to z materiálu, který program zveřejnil na webových stránkách společnosti Media Master, jež pro ni prodává reklamní čas. Barrandov uvádí, že jeho sledovanost bude nadále rostoucí.
ČTĚTE TAKÉ: Televize Barrandov nabídne v Animáčku kresleného Mr. Beana
Celodenní sledovanost v letošním roce měla stanice menší než v prime timu, tedy hlavním vysílacím čase. Zatímco v době od 6 do 6 hodin to byl podíl na publiku 5,1 %, večer 4,6 %. Největší podíl na publiku měla v letošním roce Nova – 32,9 %, následovaná Primou s 18,8 %. Barrandov vycházel z dat Asociace televizních organizací (ATO), které zpracovala společnost Mediaresearch. Zásah stanice prostřednictvím pozemní digitální sítě 2 je v tuto chvíli 99,56 % obyvatel.
Obchodní politika TV Barrandov 2012