Hlavní navigace

Agentura zastupující Pětku: Večerní prosincová reklama je téměř vyprodaná

29. 11. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Pozitivní zprávu o televizi Pětka směrem k veřejnosti vyslala včera agentura Atmedia. Skutečnost, že její majitel je v platební neschopnosti, ale tento fakt stejně nezmění.

Nepříliš povzbudivou situaci, do které se dostala nová celoplošná televize Pětka, se snaží mírnit agentura Atmedia, která ji zastupuje na trhu s reklamou. Ta včera oznámila, že její vyprodanost v odosobí od začátku prosince do vánočních svátků činí v prime timu, tedy hlavním vysílacím čase, až 95 %. Agentura se osobně domnívá, že za zájmem stojí především silná mediální kampaň, která zahájení vysílání televize provázela, oblíbenost některých pořadů a vstup do měření peoplemetry.

BRAND24

NEPŘEHLÉDNĚTE: TV Pětka oficiálně potvrdila problémy se svým financováním. Hledá nového investora

Spíše než problémy s vyprodáním nebo nevyprodáním reklamních časů teď musí ale vedení Pětky řešit existenční potíže. Její vlastník, miliardář Luboš Měkota, se dostal do finančních potíží a spolu s pražskou televizí Metropol není schopný její chod financovat. Televize v současné době hledá tedy jiné možnosti, jak se uživit. V tuto chvíli se jedná o refinancování projektů, uvedla nedávno pro MediaGuru.cz mluvčí televize Kateřina Kotálová. Na finanční potíže televize upozornil minulý týden jako první server DigiZone.cz.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).