Nepříliš povzbudivou situaci, do které se dostala nová celoplošná televize Pětka, se snaží mírnit agentura Atmedia, která ji zastupuje na trhu s reklamou. Ta včera oznámila, že její vyprodanost v odosobí od začátku prosince do vánočních svátků činí v prime timu, tedy hlavním vysílacím čase, až 95 %. Agentura se osobně domnívá, že za zájmem stojí především silná mediální kampaň, která zahájení vysílání televize provázela, oblíbenost některých pořadů a vstup do měření peoplemetry.
NEPŘEHLÉDNĚTE: TV Pětka oficiálně potvrdila problémy se svým financováním. Hledá nového investora
Spíše než problémy s vyprodáním nebo nevyprodáním reklamních časů teď musí ale vedení Pětky řešit existenční potíže. Její vlastník, miliardář Luboš Měkota, se dostal do finančních potíží a spolu s pražskou televizí Metropol není schopný její chod financovat. Televize v současné době hledá tedy jiné možnosti, jak se uživit. V tuto chvíli se jedná o refinancování projektů,
uvedla nedávno pro MediaGuru.cz mluvčí televize Kateřina Kotálová. Na finanční potíže televize upozornil minulý týden jako první server DigiZone.cz.