Hlavní navigace

Agentura zastupující Pětku: Večerní prosincová reklama je téměř vyprodaná

Lukáš Polák

Pozitivní zprávu o televizi Pětka směrem k veřejnosti vyslala včera agentura Atmedia. Skutečnost, že její majitel je v platební neschopnosti, ale tento fakt stejně nezmění.

Doba čtení: 1 minuta

Nepříliš povzbudivou situaci, do které se dostala nová celoplošná televize Pětka, se snaží mírnit agentura Atmedia, která ji zastupuje na trhu s reklamou. Ta včera oznámila, že její vyprodanost v odosobí od začátku prosince do vánočních svátků činí v prime timu, tedy hlavním vysílacím čase, až 95 %. Agentura se osobně domnívá, že za zájmem stojí především silná mediální kampaň, která zahájení vysílání televize provázela, oblíbenost některých pořadů a vstup do měření peoplemetry.

WT100 tip v článku Dolejšová

NEPŘEHLÉDNĚTE: TV Pětka oficiálně potvrdila problémy se svým financováním. Hledá nového investora

Spíše než problémy s vyprodáním nebo nevyprodáním reklamních časů teď musí ale vedení Pětky řešit existenční potíže. Její vlastník, miliardář Luboš Měkota, se dostal do finančních potíží a spolu s pražskou televizí Metropol není schopný její chod financovat. Televize v současné době hledá tedy jiné možnosti, jak se uživit. V tuto chvíli se jedná o refinancování projektů, uvedla nedávno pro MediaGuru.cz mluvčí televize Kateřina Kotálová. Na finanční potíže televize upozornil minulý týden jako první server DigiZone.cz.

Našli jste v článku chybu?