Hlavní navigace

Názory k článku Allegro hodilo ručník do slevového ringu a ukončilo AukroCity

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 6. 2012 10:22

    Insider (neregistrovaný) 188.72.73.---

    Je zajímavé, že v článku není informace o tom, že v ringu už dávno leží ručník hozený IInfem, když se zbavilo KupDnes.cz

    Ono to dává smysl, protože když to trochu shrnu, tak co na slevových serverech dnes najdeme?
    1) Uměle předražené zboží, které i v ceně "po slevě" je často dražší než to samé v jiném obchodu bez slevy
    2) Nabídku restaurací na jídlo, ke kterému se doplácí drahé pití, kde je zákazník omezován až šikanován (nutno se rezervovat, nepřijímají víc než x kuponových zákazníků za den, takže sice "mají plno", ale když tam přijdete, je prázdno, nicméně neobsluží vás), nutnost vytahovat kupon předem (takže např. pizza potom vypadá hůř než rozmrazený Euroshopper z Alberta) atd.
    3) Pobyty vesměs v hotelech/penzi­onech, kam by člověk vůbec nejel (mizerná poloha, mizerné služby apod.).
    4) Fiktivní nabídky, kterými proslul zejména Nebeslev na služby své dceřinné zážitkové společnosti KupToNej. Prodají stovky kuponů na služby, které pak následně "z technických důvodů" opakovaně ruší (zagooglete si, ať je to půjčování Harleje, vznášedla, zorbing, balónový let... všechno to jsou příklady akcí, které se neuskutečňují - harleje ukradli, vznášedlo se rozbilo, na zorbing jim odpadl instruktor, rezervovaný balon nemůže letět kvůli počasí, ačkoliv to není pravda a po přesunu rezervace na další termín se to čirou náhodu celé opakuje). Zda to v Kuptonej dělají proto, že tak mají de facto bezplatný úvěr v řádech milionů nebo spoléhají na to, že se na to lidé vykašlou a kupony nechají propadnout. Každopádně pan Doubrava se směje.
    5) Nabídky podniků, které po slevových serverech neustále kolují sem a tam, protože jiné než slevové zákazníky těžko shánějí. Ať je to pizzeria Cappuccini, sushi bar spojený s kadeřnictvím uprostřed paneláků ve Stodůlkách Takahashi, vyhlášený Svět piva nebo hospoda Krymská jednička, která se nedávno po spoustě negativních komentářů na netu změnila na "Rohozecká 1".

    A navíc většina těch podniků, které slevy dřív nabízely, dávno přišla na to, že slevový zákazník se nevrací, ale jde příště jinam zase za slevou. A že je lepší mít v hotelu 20 solventních hostů než tam mít 150 lidí ze slevomatu, kteří ve finále udělají útratu stejnou jako těch 20 solventních, ale je kolem nich 7x tolik práce.

    Proto nabídky akcí vypadají tak, jak jsem popsal výše a proto je v ČR na "slevových serverech hromadného nakupování" běžné, že k aktivaci "hromadného nákupu" je třeba 1 zákazník a celkový počet prodaných kuponů se pohybuje často v jednotkách, v lepším případě desítkách kusů. Takže se dá čekat, že slevové servery budou mizet čím dál tím častěji. Zůstane pár tahounů plus ty garážové projekty, kdy Pepa z Horní Dolní občas obejde pár místních hospod a penzionů a na svůj server www.dalsi-hromadne-slevy-nejvyhodnejsi-uspora.cz dá jejich nabídky, protože náklady s tím má nulové a měsíční příjem 5000Kč je pro něj super výdělek.

  • 4. 6. 2012 15:16

    yep (neregistrovaný) ---.lipr.net-connect.cz

    Přesně tak! aneb parafráze na "češství"...ko­pírovat Groupony nám vždy půjde..ano máme pár desítek super projektíků, ale pořád je zde obrpvský převis nabídky peněz a světových nápadů, které si zaslouží venture kapitál(viz projekt Den D a jeho úspěšnost/mortalita "nápadů")... kéž by nám tak hlavy překypovaly nápady jako peněženky českých investorů petitisícovkami....

  • 28. 6. 2012 14:33

    Otto (neregistrovaný) ---.klfree.cz

    Aukro prostě neumí dělat slevoserver. Mělo největší možnosti ze všech. Já mít takové možnosti, tak to vybombím až dop*dele.

    Dost pochybuju taky o tom, jestli je české aukro v zelených číslech.

  • 1. 6. 2012 11:18

    . (neregistrovaný) 82.142.88.---

    To je dobré :-) Ale asi na tom něco bude, například toto na Seznamu mě dostalo:
    http://tip.seznam.cz/tip-dne?id=2045

    Třídenní plavba lodí pro celou rodinu již za skoro 7 tisíc. Detaily víceméně chybí, ale na webu provozovatele se člověk dočte, jak to s těmi třemi dny vlastně je:
    http://www.plavby.info/plavby/ligurie-a-provence-na-msc-orchestra-livorno-279727/

    Nalodění večer v sedm, druhý den skutečně plavba a zážitky, třetí den konec ráno v osm. Skutečně neodolatelné, ze třídenní plavby se nám stala jednodenní a to je nabídka, které nelze odolat :)