Hlavní navigace

Alžběta Houzarová (Vodafone): lidé chtějí po mobilních operátorech na sociálních sítích péči a rady

7. 6. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Vodafone má tým, který se stará o sociální sítě. Je aktivní na Youtube, Twitteru, Facebooku a Foursquare. Lidé chtějí po mobilních operátorech na sociálních sítích péči a rady. Proto Vodafone najal pět specialistů péče o zákazníky, kteří jsou aktivní hlavně na sociálních sítích. Vodafone má na Twitteru brandový kanál a kanál péče o zákazníky. Feedback ze sociálních  sítí se firma podle Alžběty Houzarové snaží implementovat do rozhodnutí managementu.

Vodafone má tým, který se stará o sociální sítě. Je aktivní na Youtube, Twitteru, Facebooku a Foursquare. Lidé chtějí po mobilních operátorech na sociálních sítích péči a rady. Proto Vodafone najal pět specialistů péče o zákazníky, kteří jsou aktivní hlavně na sociálních sítích. Vodafone má na Twitteru brandový kanál a kanál péče o zákazníky. Feedback ze sociálních  sítí se firma podle Alžběty Houzarové snaží implementovat do rozhodnutí managementu.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).