Amazon má velké plány s prodejem čerstvých potravin

31. 1. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Známý e-shop Amazon se pod značkou Amazon Fresh pouští do prodeje čerstvých potravin po Internetu. Za testovací lokalitu byl vybrán Seattle, ale Amazon hodlá mj. ovoce či mléko prodávat po celém území Spojených států. Do boje nasazuje bezplatné doručení až do domu bez minimální hodnoty nákupu. Prodej potravin po Internetu není ve Spojených státech žádnou raritou, ale v sortimentu jsou spíše potraviny s dlouhodobější trvanlivostí. Amazon chce však prorazit právě s nabídkou čerstvých potravin…

Známý e-shop Amazon se pod značkou Amazon Fresh pouští do prodeje čerstvých potravin po Internetu. Za testovací lokalitu byl vybrán Seattle, ale Amazon hodlá mj. ovoce či mléko prodávat po celém území Spojených států. Do boje nasazuje bezplatné doručení až do domu bez minimální hodnoty nákupu.

Prodej potravin po Internetu není ve Spojených státech žádnou raritou, ale v sortimentu jsou spíše potraviny s dlouhodobější trvanlivostí. Amazon chce však prorazit právě s nabídkou čerstvých potravin coby konkurenční výhodou.

Zdroj: PC Mag

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).