Server MyHabit, dlužno dodat, není zcela žhavou novinkou, Amazon jej spustil již v květnu, ale do letošního léta jel v opatrnějším testovacím provozu, teprve v srpnu firma zintenzivnila propagaci a obrátila se i na registrované uživatele svých obchodů.
MyHabit navazuje na servery jako je Woot (ostatně vloni koupený právě Amazonem) nebo v česku BigBrands. Jde o prodejní server s nabídkou určenou výhradně členům, ovšem stát se členem není těžké, vlastně stačí se jen registrovat. A pro členy jsou tu slevy v řádu cca 50–60% oproti běžným doporučeným cenám, většinou na značkové zboží, oblečení či módní a bytové doplňky.
Příkladné je grafické zpracování MyHabit: u oblečení můžete vyzkoušet, jak padnou různé velikosti i si jej prohlídnout ze všech stran a do detailu.
Co už není v branži tak běžné, je zpřístupnění obchodu i uživatelům mimo USA. Za 15 dolarů si můžete nechat nakoupené zboží zaslat i do České republiky, i ta je totiž na seznamu zemí, kam MyHabit zasílá. Jak si zatím MyHabit vede, není zřejmé, firma jen připouští, že při jeho startu zúročila zkušenosti týmu Woot.
Amazon svůj útok na lokální a skupinové nakupování stupňuje. Kromě MyHabit a zakoupeného Woot také provozuje AmazonLocal, server lokálních slevových nabídek, který se postupně rozšiřuje do dalších měst a v srpnu se dostal i do New Yorku. Kromě toho již dříve v roce 2009 koupil firmu Zappos provozující server 6pm.com s nabídkou outletu a slev převážně módního zboží a oblečení za 930 milionů dolarů.