Hlavní navigace

Američané prodali podíl v Ticketstream. Spadl do klína Ticketonu

Jan Beránek

Po čtyřech letech na světě kupuje Ticketon, respektive jeho mateřská společnost, zavedenou konkurenční značku.

Doba čtení: 1 minuta

Když startupy kupují zavedené značky, bývá oblíbená „disrupce“ dokonána. Na sklonku loňského roku odkoupila skupina Six Dots, pod kterou spadá Ticketon, Bohemia Ticket, šedesátiprocentní podíl v klasickém prodejci lístků ticketingové společnosti Ticketstream. 

"Ticketstream vnímáme jako inovativní firmu, takže rozhodně chceme v tomto duchu pokračovat i nadále. Pro naši skupinu je to samozřejmě příležitost k synergiím, strategicky nám Ticketstream výborně zapadá do našeho portfolia“, komentuje obchod Viktor Mastník, který stál před čtyřmi lety i s Martinem Kasouzrodu Ticketonu

NMI18_Urban

Kasa z projektu odešel před dvěma lety a v roce 2014 si Mastníkův tým pak pořídil ještě značku Bohemia Ticket. „Naše názory se rozcházely zřejmě i kvůli tomu, že pro mě je Ticketon v posledních dvou letech práce na plný úvazek a dávám mu maximum energie, času i peněz. Martin se kromě Ticketonu věnoval ještě jiným projektů, takže v tom nebyl ponořený tak jako já,“ tvrdil tehdy Mastník v rozhovoru na Lupě

Podílu v Ticketstreamu se zbavil americký fond European Renaissance Capital II. Zbylými podílníky (40 %) zůstávají i nadále Andrej Konstantinov a společnost Anver. Šéfem posílené skupiny stále zůstává Mastník, který se chce stát jedničkou na trhu. 

Našli jste v článku chybu?