Americký televizní kanál Alhurra, který zahájil své vysílání 14. února 2004 v 22 zemích na Blízkém východě, se ukázal jako velký propadák. Jeho účelem je podpora svobody mezi Araby. Američané investovali do kanálu Alhurra již 350 milionů dolarů, ale přesto není stále schopen konkurovat stanicím Al Jazeera a Al Arabiya. Podle ankety v šesti arabských zemích se Alhurra těší popularitě pouze mezi dvěma procenty obyvatel.
Al Jazeera má čtyřiapadesátiprocentní podporu a její anglicky hovořící mutace devítiprocentní. Stejnému počtu se těší také kanál Al Arabiya. Alhurra se ve svém programu věnuje především novinkám a informacím z Blízkého východu. Kromě regionálního a mezinárodního zpravodajství nabízí také diskuse a politicko-publicistické magazíny a další témata, jako jsou zdraví, fitness, sport, móda, věda a technologie.
Zdroj: Satkurier.pl s odvoláním na Il Corriere della Sera