Hlavní navigace

Andrej Babiš odmítl, že by jednal o koupi televize Nova

10. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Andrej Babiš už minulý rok koupil prostřednictvím své skupiny Agrofert mediální skupinu Mafra, kam náleží i hudební televize Óčko, později k ní přidal i rozhlasové stanice Impuls a RockZone.

Ministr financí a úspěšný podnikatel Andrej Babiš odmítl, že by jednal s vlastníkem mediální skupiny Nova o její možné koupi. Pro server MediaGuru.cz  označil toto tvrzení za spekulace. To je nesmysl, a i kdyby to byla pravda, tak to nemůžu dělat, jsem politik, všichni by se zbláznili, konstatoval Babiš. Web se odvolává na informaci, která se objevila tento týden na mediálním trhu. Není to přitom poprvé, kdy se letos v souvislosti s Novou o Babišovi hovořilo. Víru v to, že úspěšný podnikatel mediální skupinu koupí, vyslovil už v lednovém vydání magazínu Forbes dnes již bývalý šéf TV Barrandov Vladimír Železný.

WT100 tip temata2

K TÉMATU: Vladimír Železný radil Andreji Babišovi s nákupem médií. Věří, že koupí televizi Nova

Ve stejnou dobu, bylo to konkrétně v Interview Daniely Drtinové na ČT 24, už navíc Andrej Babiš uvedl, že výroky Železného jsou čisté fantazírování. Úspěšného a podnikatele nicméně je možné označit také za mediálního magnáta. Loni se rozhodl koupit skupinu Mafra, která je mimo jiné vydavatelem deníků MF DNES a Lidové noviny (včetně jejich zpravodajských serverů) a také provozovatelem hudebních televizí Óčko. Později Babiš převzal prostřednictvím Agrofertu také skupinu Londa, která stojí za rozhlasovými stanicemi Impuls a RockZone. Pomyslnou zelenou dostal pro tento krok v druhé polovině ledna.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.