Hlavní navigace

Pořadu Ano, šéfe! na Primě se podařilo pokořit hranici milionu diváků

18. 11. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
18. 11. 2009

Rekordních 1,149 milionu diváků starších patnácti let sledovalo včera na televizi Prima gastronomický pořad Ano, šéfe! Doposud tato reality show, při níž šéfkuchař Zdeněk Pohlreich pomáhá vybraným restauracím změnit jídelníček a přístup k hostům, přitahovala v průměru přes 700 tisíc diváků. Včerejší díl byl vůbec nejsledovanější ze všech, sdělila mluvčí Primy Jana Kocová.

KL24

„Šéf“ dosáhl nejlepších výsledků sledovanosti i share v obou cílových skupinách: sledovalo jej celkem 1 149 000 diváků v cílové skupině D15+, což je 13,1 % z celé populace, a podíl na trhu byl 35,99 %. V cílové skupině Dospělí 15–54 pak byla jeho sledovanost 12,1 % a podíl na trhu dokonce 38,23 %, sdělila Kocová. Výsledky pořadu vysoce převýšily průměrný podíl Primy na divácích za poslední týdny, který dosahuje v celodenních číslech necelých 17 % a během hlavního vysílacího času ještě o procento méně.

Včerejší úspěch pořadu Ano, šéfe! však nemusí souviset ani tak s atraktivitou tohoto pořadu, jako spíše s omezenou programovou nabídkou ostatních plnoformátových televivizí. Nova totiž ve stejný čas dávala dokument Občan Havel přikuluje, ČT 1 komponovaný večer k 17. listopadu 1989 a ČT 2 Čajkovského Klavírní koncert b moll v podání Varšavské filharmonie.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).