Rekordních 1,149 milionu diváků starších patnácti let sledovalo včera na televizi Prima gastronomický pořad Ano, šéfe! Doposud tato reality show, při níž šéfkuchař Zdeněk Pohlreich pomáhá vybraným restauracím změnit jídelníček a přístup k hostům, přitahovala v průměru přes 700 tisíc diváků. Včerejší díl byl vůbec nejsledovanější ze všech,
sdělila mluvčí Primy Jana Kocová.
„Šéf“ dosáhl nejlepších výsledků sledovanosti i share v obou cílových skupinách: sledovalo jej celkem 1 149 000 diváků v cílové skupině D15+, což je 13,1 % z celé populace, a podíl na trhu byl 35,99 %. V cílové skupině Dospělí 15–54 pak byla jeho sledovanost 12,1 % a podíl na trhu dokonce 38,23 %,
sdělila Kocová. Výsledky pořadu vysoce převýšily průměrný podíl Primy na divácích za poslední týdny, který dosahuje v celodenních číslech necelých 17 % a během hlavního vysílacího času ještě o procento méně.
Včerejší úspěch pořadu Ano, šéfe! však nemusí souviset ani tak s atraktivitou tohoto pořadu, jako spíše s omezenou programovou nabídkou ostatních plnoformátových televivizí. Nova totiž ve stejný čas dávala dokument Občan Havel přikuluje, ČT 1 komponovaný večer k 17. listopadu 1989 a ČT 2 Čajkovského Klavírní koncert b moll v podání Varšavské filharmonie.