Hlavní navigace

AOL hodlá propustit sedm procent zaměstnanců

10. 5. 2006
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Americká internetová společnost AOL hodlá údajně propustit až 1300 svých zaměstnanců, tedy až sedm procent z celkového počtu. Důvodem je klesající zájem o zákaznické telefonní linky. Od roku 2004 se prý počet telefonátů na zákaznické linky snížil na polovinu. Proto jsou některé zcela rušené a jiné omezují počet zaměstanců. Menší zájem o podporu po telefonu si tiskový mluvčí AOL Nicholas Graham vysvětluje v růstu zdatnosti klientů, kteří řadu problémů vyřeší svépomocí. (BBC News)

Americká internetová společnost AOL hodlá údajně propustit až 1300 svých zaměstnanců, tedy až sedm procent z celkového počtu. Důvodem je klesající zájem o zákaznické telefonní linky. Od roku 2004 se prý počet telefonátů na zákaznické linky snížil na polovinu. Proto jsou některé zcela rušené a jiné omezují počet zaměstanců. Menší zájem o podporu po telefonu si tiskový mluvčí AOL Nicholas Graham vysvětluje v růstu zdatnosti klientů, kteří řadu problémů vyřeší svépomocí. (BBC News)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.