jistě chápete, že není bohužel možné namátkově testovat každou službu, jestli momentálně nemá nějaké problémy :-) Uvítáme proto v takových případech tipy od čtenářů, kteří danou službu používají. Pokud nechcete rovnou napsat čtenářskou zprávičku, můžete nám třeba poslat tip na adresu redakce (redakce@lupa.cz) nebo přímo mě (macich@lupa.cz). Informace prověříme, poptáme se a popřípadě budeme informovat ostatní čtenáře :-)
Takovyhle nenapadny urejpany poznamky jsou prece k nicemu, kdyz se v tom tak vyznas, tak jdi delat do Atlasu a ukaz jim, jak se to spravne dela, ale slysel jsem zvesti, ze tam se dostat, to uz musis bejt pan programator, takze... no, vlastne nic jinyho nez rejpani na netu ti nezbyva ;-)
Jinak na Atlas nedám dopustit (schránky mám na více portálech) a mají velice kvalitní služby (podle mého názoru), ale tentokrát mě opravdu trošku naštvali.
To to trvalo, než-li to někdo napsal. Že by se třeba někdo obtěžoval informovat uživatele předem, aby se na to připravili, to ne, to je asi luxus (tím nespílám LUPĚ).
Jinak sdělení "v současnosti potýká s krátkodobými výpadky" přeloženo do reality znamená, že již přes týden e-mail v podstatě nefunguje. Přijde něco málo ráno a v noci, ale přes den to chodí s dvanácti hodinovým zpožděním, nebo vůbec, nebo se to uživatelům vrací, nebo se to prostě někde ztratí. Jsem zvědav, kdy to dokutí.