Agentura Factum Invenio ve spolupráci se společností Keating Concept provedla online průzkum zjišťující, který antivirový program je mezi uživateli z České republiky, Velké Británie a Spojených států nejznámější. U nás prý jasně vede AVG Anti-Virus. Produkt tuzemské společnosti Grisoft si jako první vybavilo 76 procent z oslovených IT manažerů v podnicích, které přitom používají konkurenční produkty. AVG je nejznámější antivir i ve Velké Británii. Jak si vedl v USA už však tisková zpráva neříká.
Výsledky výzkumu ukázaly, že AVG je skutečně světová značka, přestože máme před sebou ještě hodně práce. Nejvíce si samozřejmě vážíme zjištěné spokojenosti našich zákazníků mezi profesionály i domácími uživateli,
uvedl Karel Obluk, technický ředitel Grisoftu.
Výzkum také ukázal rozdílné priority pří výběru antivirového řešení. První pozici samozřejmě obsazuje nabídka funkcí a jejich kvalita, nicméně na dalších místech už taková jednota nepanuje. Čeští firemní zákazníci hodně dají na výši ceny a kvalitu technické podpory. Britové upřednostňují spíše kompatibilitu s již používaným softwarem. (Tisková zpráva)