Pořady Babicovy dobroty a Tipy ptáka Loskutáka jsou klasickým teleshoppingem, ve kterém může televize Nova přímo propagovat konkrétní zboží a uvádět u něj jeho cenu a prodejce. Deníku MF Dnes to řekl obchodní ředitel Novy Jan Řehák, který v listopadu převzal po Davidu Stogelovi také funkci výkonného ředitele nejsledovanější české televize.
K TÉMATU: Nova pro příští rok sníží základní cenu reklamy o 10% oproti letošku
Začali jsme ve velkém využívat formát, jako jsou Tipy ptáka Loskutáka. Navazuje hned na pořad Rady ptáka Loskutáka, zákon tento pořad definuje jako teleshoppingový blok. Je to jeden z nejúčinnějších typů televizního produktu. V rámci něj musíte ze zákona říci, kolik výrobek stojí či kde ho můžete sehnat. Takový formát se také objevuje u pořadu Babicovy dobroty,
prohlásil Řehák.
Nova minulý týden oznámila snížení základního ceníku reklamy pro příští rok o 10 procent oproti letošku. Podle Řeháka tím chce Nova podpořit oživení trhu. Největší slevu získají inzerenti, kteří nakoupí reklamní časy v prvním čtvrtletí příštího roku, které bývá tradičně nejchudší na televizní reklamu, nebo svoje spoty umístí na více programů Novy, nejen na hlavní kanál.