Hlavní navigace

Babicovy dobroty jsou vlastně teleshopping, přiznal výkonný šéf Novy

14. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
14. 12. 2010

Pořady Babicovy dobroty a Tipy ptáka Loskutáka jsou klasickým teleshoppingem, ve kterém může televize Nova přímo propagovat konkrétní zboží a uvádět u něj jeho cenu a prodejce. Deníku MF Dnes to řekl obchodní ředitel Novy Jan Řehák, který v listopadu převzal po Davidu Stogelovi také funkci výkonného ředitele nejsledovanější české televize.

K TÉMATU: Nova pro příští rok sníží základní cenu reklamy o 10% oproti letošku

Křisťálová Lupa 24 hlasovani

Začali jsme ve velkém využívat formát, jako jsou Tipy ptáka Loskutáka. Navazuje hned na pořad Rady ptáka Loskutáka, zákon tento pořad definuje jako teleshoppingový blok. Je to jeden z nejúčinnějších typů televizního produktu. V rámci něj musíte ze zákona říci, kolik výrobek stojí či kde ho můžete sehnat. Takový formát se také objevuje u pořadu Babicovy dobroty, prohlásil Řehák.

Nova minulý týden oznámila snížení základního ceníku reklamy pro příští rok o 10 procent oproti letošku. Podle Řeháka tím chce Nova podpořit oživení trhu. Největší slevu získají inzerenti, kteří nakoupí reklamní časy v prvním čtvrtletí příštího roku, které bývá tradičně nejchudší na televizní reklamu, nebo svoje spoty umístí na více programů Novy, nejen na hlavní kanál.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).