Společnost TP Vision, která stojí za značkou Philps, podepsala smlouvu s firmou Topfun Media týkající se propagace její video-on-demand služby Videopůjčovna Topfun. Každý zákazník, který si od středy 20. listopadu koupí nový televizor Philips s funkcí Ambilight, získá na měsíc bezplatný přístup k balíčku Topfun Nonsop. Běžně tento balík stojí 189 korun/měsíc a kromě chytrých televizorů a mobilních telefonů je ho možné využívat i na portálu Topfun.cz. Součástí balíku je několik set filmů různých žánrů.
ČTĚTE TAKÉ: Videotéka Topfun zveřejňuje na vlastním kanálu YouTube trailery nabízených filmů
Jsme skutečně rádi, že můžeme společně s TP Vision nabídnout zákazníkům tento benefit a vzhledem k rozvíjející se spolupráci s touto společností můžeme slíbit, že příznivci značky Philips se dočkají obdobných akcí i v příštím roce,
uvedl při této příležitosti obchodní ředitel společnosti Topfun Media Radek Přikryl. Firma nedávno také rozšířila nabídku titulů videopůjčovny v původním znění. K tomuto kroku jsme se rozhodli po kladném ohlasu z řad našich zákazníků,
konstatoval Přikryl.