Barbora Wagnerová (Symblaze): lovec výher, skeptik a srdcař

7. 6. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Jací jsou fanoušci značek na Facebooku? Podle Barbory Wagnerové z agentury Symblaze lze fanoušky rozdělit do několika kategorií. Fanoušek – lovec výher se účastní všech soutěží, kde se dá něco vyhrát. Je mu jedno, kdo soutěž pořádá. Kliká ,přeposílá a dává si logo na zeď. Fanoušek – skeptik je přesycený fb aktivitami. Fanoušek – srdcař, je pro firmy ten nejdůležitější. Lajkuje a sdílí jen stránky značek, ke kterým má opravdu vztah. Je loajální. Často působí jako ambasador značky.

Jací jsou fanoušci značek na Facebooku? Podle Barbory Wagnerové z agentury Symblaze lze fanoušky rozdělit do několika kategorií. Fanoušek – lovec výher se účastní všech soutěží, kde se dá něco vyhrát. Je mu jedno, kdo soutěž pořádá. Kliká ,přeposílá a dává si logo na zeď. Fanoušek – skeptik je přesycený fb aktivitami. Fanoušek – srdcař, je pro firmy ten nejdůležitější­. Lajkuje a sdílí jen stránky značek, ke kterým má opravdu vztah. Je loajální. Často působí jako ambasador značky.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).